Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره بزرگ شهری "عبودیت تا تجلی ولایت" با اجرای ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، مذهبی و اجتماعی ویژه گرامیداشت دهه امامت و ولایت (از ۳۰ تیرماه تا ۷ مردادماه) با هدف "ایجاد نشاط اجتماعی"، "ارتقای سواد دینی شهروندان" و "انتقال پیام عید قربان و عید بزرگ غدیر خم به عموم مردم " برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درافشانی، برنامه عصر خاطره با عنوان «شاهدان علوی» را از جمله برنامه‌های دهه ولایت و امامت اعلام کرد و گفت:در این برنامه از «سادات شهید و مادران سیده شهید» در فضای رو باز مزار شهدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره کل بنیاد شهید استان قزوین تقدیر می‌شود.

وی برگزاری پویش مردمی «ذکر هر روزمان یا علی» را از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت شهرداری قزوین برشمرد و گفت: در این پویش کسبه کهن شهر تاریخی فرهنگی قزوین در اقدامی نمادین با بالا بردن کرکره‌های مغازه هایشان به گفتن ذکر یا علی خواهند پرداختند، این پویش در راستای فرهنگ سازی گفتن ذکر یا علی و جاری شدن سیره علوی در زندگی آنان، انجام می‌شود.

درافشانی یادآورشد: از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت می‌توان به برگزاری ویژه برنامه "یک قطره زندگی" و "تجلیل از زوج‌های شهرداری قزوین" اشاره کرد که در این برنامه از ۱۰ اهدا کننده خون برتر شهر قزوین و زوج‌هایی که سال ۹۹ عقد کرده اند، تجلیل خواهد شد.

درافشانی "نگارش علوی و خوشنویسی زنده اشعار و احادیث" را از دیگر برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت برشمرد وافزود: این برنامه با همکاری انجمن خوشنویسان و بسیج هنرمندان قزوین و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حسینیه امینی‌ها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، اجرای مسابقه تفسیرخطبه غدیر را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد و افزود: این مسابقه در ۲۵ مسجد محلات شهر قزوین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار خواهد شد.

درافشانی افزود: برگزاری جشن‌های خیابانی در ۱۰ محله شهر قزوین با موضوع غدیر خم از جمله برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری بنیاد بین المللی غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه فرهنگی "گذر غدیر" از دیگر برنامه‌هایی که برای دهه مبارک ولایت و امامت پیش بینی شده است، این ویژه برنامه با رعایت موارد بهداشتی و در خیابان شهداء با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.

درافشانی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت این ایام فرخنده، برگزاری "چارپایه خوانی غدیر" در سطح محلات کهن شهر تاریخی قزوین است.

وی بیان کرد:اجرای مسابقه مولودی خوانی ویژه تمام گروه‌های سنی از دیگر برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت خواهد بود، که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با همکاری بنیاد بین المللی غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی اجرا خواهد شد.

درافشانی اظهار کرد: مراسم "شب شعر غدیر" از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه امامت و ولایت است با که با رعایت موارد بهداشتی و با مشارکت بسیج هنرمندان در خانه موزه ابوترابی (ره) برگزار می‌شود.

این مقام مسئول یادآورشد: اجرای ورزش زورخانه‌ای در معابر و پارک‌ها با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، "اطعام غدیر" توسط خیرین قزوینی در سطح شهر و مساجد و تولید تیزر و نمآهنگ غدیر در فضای مجازی از دیگر اقدامات شهرداری در دهه امامت و ولایت است.

معاون شهردار همچنین گفت: مشارکت با مساجد و هیأت‌های مذهبی در برگزاری ویژه برنامه‌های اعیاد قربان تا غدیر خم و همچنین فضا سازی شهری در تیر برد‌ها از دیگر اقدامات شهرداری به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قزوین دهه ولایت برنامه فرهنگی برنامه های شهرداری قزوین به مناسبت مناسبت دهه امامت و ولایت دهه امامت و ولایت دیگر برنامه برگزار می شود ویژه برنامه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از کمک سه میلیارد تومانی این نهاد برای بازسازی و تجهیز مهد قرآن کریم در این شهر خبر داد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های شورای ششم در حوزه فعالیت‌های قرآنی، اعضای شورا با مساعدت سه میلیارد تومانی برای تجهیز و بهسازی ساختمان مهد قرآن کریم موافقت کردند.

وی افزود: حمایت از فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی یکی از سیاست‌های مهم شورای ششم است که در مسیر تحقق آن تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است و نباید از توسعه همه‌جانبه شهر قزوین از جمله ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه آن در جامعه غافل بمانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مساعدت سه میلیارد تومانی شورای شهر قزوین پیرامون تکمیل و تجهیز ساختمان مهد قرآن کریم خاطرنشان کرد: سال گذشته اعضای شورا با لایحه شهرداری قزوین پیرامون خرید ساختمان دانشگاه آزاد واقع در خیابان دارایی و واگذاری آن به صورت اذن در انتفاع به مهد قرآن کریم استان موافقت کردند و در حال حاضر نیز برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه قرآنی، مساعدت سه میلیارد تومانی برای تجهیز و مرمت این ساختمان را مصوب کردند.

فرمانی با اشاره به حذف کارت رفاهی ورزشی کارمندان شهرداری، تصریح کرد: به منظور ارتقای سلامت کارکنان شهرداری، کارت‌های رفاهی ورزشی از جمله استخر ارائه و پرداخت مبالغ نقدی در این ردیف حذف شود.

وی گفت: سال گذشته سرانه ورزشی که در قالب کارت‌های استفاده از استخر برای کارکنان شهرداری تعریف شده بود، حذف و در ازای این کارت‌ها مبالغ نقدی به حساب کارکنان واریز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: این اقدام سبب شد تا سرانه ورزشی خانوار شهرداری حذف شود و پول‌های دریافتی در مسیر ورزش هزینه نشود. ضرورت دارد تا شهرداری قزوین مجدد کارت‌های استخر را برای استفاده کارکنان شهرداری در نظر بگیرد.

کد خبر 747781

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد