Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنوش صمدی، کارگردان سینمای ایران به عنوان یکی از ۵ داور اصلی بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه ویلادوکنده‌ در کشور پرتغال انتخاب شد.

بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه ویلادوکنده‌ از رویدادهای مورد تایید آکادمی اروپا و اسکار، یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در اروپاست و برندگانش واجد شرایط شرایط رقابت در جوایز اسکار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد سینمایی از ۱۶ تا ۲۵ جولای (۲۵ تیر تا ۳ مرداد) در شهر ویلادوکنده‌ی پرتغال برگزار می‌شود و فرنوش صمدی در کنار سینماگرانی از پرتغال، یونان، اسپانیا و ایتالیا به داوری فیلم‌ها بپردازند.

فرنوش صمدی که از پرافتخارترین فیلمسازهای فیلم کوتاه در جهان است، سال گذشته با اولین فیلم بلند خود، «خط فرضی» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم فیلم کوتاه فرنوش صمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد

بارش برف در ۴۹ امین روز از فصل بهار ارتفاعات شهرستان تکاب را مجددا سفید پوش کرد و مردم این منطقه را به استفاده از لوازم گرمایشی و پوشیدن لباس زمستانی کرد.

علاوه بر ارتفاعات شهرستان تکاب روستاهای محال اوریات شامل آرپاچای، آغ اتاق و عرب شاهدر این شهرستاتن یز شاهد نزول برف بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903950

دیگر خبرها

  • برنامه و داوران هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال
  • داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ سوت بازی استقلال - فولاد به بنیادی فر رسید
  • برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز درچهارمحال و بختیاری
  • «در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد