Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینترنت استارلینک سرویس جدیدی را راه اندازی کرده که نشان می‌دهد میانگین سرعت دانلود آن از ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه گذشته، در این سرویس می‌توانید مشاهده کنید اینترنت استارلینک در کدام منطقه سریع‌تر و در کدام منطقه کندتر عمل می‌کند.

در همین راستا طبق اعلام کارشناسان، کاربران مقیم اتحادیه اروپا این شبکه نسبت به کاربران آمریکایی از سرعت اینترنت بیشتری برخوردار هستند و میانگین سرعت دانلود در اروپا ۱۷۶ مگابیت، سقف و کف سرعت نیز ۴۲۲ و ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ مگابیت است.

آخرین جزئیات از سرعت اینترنت استارلینک

این در حالی است که میانگین تاخیر در بین کاربران اروپایی ۳۳.۴ میلی‌ثانیه در بین آمریکایی‌ها تاخیر ۵۱ میلی‌ثانیه‌ای است و اگر با دقت بیشتری به موضوع توجه داشته باشید، بالاترین تاخیر ثبت شده برای کاربران آمریکا ۹۸۵ میلی‌ثانیه بوده و کاربران اروپایی در بدترین شرایط ممکن یک سوم این تاخیر را تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

کشف هواپیماهای گمشده و کشتی‌های غرق شده آسان می‌شود

در حال حاضر پایین‌ترین تاخیر در اتحادیه اروپا ۱۸ میلی‌ثانیه و برای کاربران آمریکایی ۱۱ میلی‌ثانیه است. همچنین ابزار اطلاعات استارلینک تقسیم‌بندی جغرافیایی خود را به سه دسته اروپا، آمریکا و جهان محدود کرده و نمودار‌هایی پیرامون سرعت دانلود در آمریکا، بریتانیا، دانمارک، فرانسه، هلند و استرالیا وجود دارد.

طق اعلام کارشناسان نمودار‌ها سرعت دانلود را در سه ماه اخیر نشان داده‌اند و در این بازه زمانی استرالیا بالاترین سرعت دانلود جهانی را داشته که البته این کشور نسبت به آمریکا و اروپا کاربران بسیار کمتری در فضای مجازی دارد و بخشی از علت این سرعت بالا می‌تواند مربوط به همین پایین بودن تعداد کاربر باشد.

طبق اعلام ایلان ماسک، سرعت شبکه به ۳۰۰ مگابیت و تاخیر آن به زیر ۲۰ میلی‌ثانیه باید برسد و در حال حاضر استارلینک توانسته تنها یک سوم ماهواره‌های مدنظر خود را به مدار ارسال کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت استارلینک اینترنت ماهواره ای اینترنت استارلینک سرعت دانلود میلی ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) نهم اردیبهشت ماه در واکنش به تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از فلسطین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

وی افزود: نه به اشغالگری در فلسطین و نه به نسل‌کشی در نوار غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک مطالبه جهانی است. با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پایان گفت: هر کس در مقابل آن بماند، زیر آوار فروپاشی صهیونیسم خواهد ماند.

در روز‌های اخیر تعداد قابل توجهی از دانشگاه‌های آمریکا و همچنین دانشگاه‌هایی در اروپا از جمله فرانسه، یونان و آلمان شاهد برگزاری تظاهرات و تجمعات در حمایت از مردم فلسطین بود.

تظاهراتی که با برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا روبرو شد و پلیس این کشور در دانشگاه‌های مختلف اقدام به بازداشت تعدادی از دانشجویان معترض کرد.

در همین ارتباط پلیس ایالت ایندیانا از بازداشت۲۳ دانشجوی معترض به جنایات رژیم اسرائیل به اتهام برپایی چادر‌های تحصن در محوطه دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد