Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی معتمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این ترانس ۱۵ مگاولت آمپری که هزینه آن از سوی برق منطقه‌ای تامین شده حدود ۴۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود و توزیع برق شهرستان نیز حدود پنج میلیارد تومان برای فیدربندی آن هزینه کرده است. 

وی بهره‌برداری از این ترانس را از طرح‌های ماندگار شرکت توزیع برق مراغه عنوان کرد و اظهار داشت: در سایه مجموعه اقداماتی که برای رفع این مشکل آغاز شده، ضعف ولتاژ مشترکان این منطقه محروم تا پایان سال جاری به صورت کامل رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین به وضعیت خاموشی‌های برق در شهرستان هم اشاره و بیان کرد: امسال کمترین میزان خاموشی در بین شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی به مراغه اختصاص دارد و توزیع برق این شهرستان با شاخص ۹.۳ از لحاظ مدیریت برق در رتبه نخست این استان قرار گرفته است. 

مدیر توزیع برق مراغه اضافه کرد: از ابتدای پارسال تاکنون سه هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در این شهرستان کشف و از هدررفت حدود ۶ مگاوات برق جلوگیری شده است و مقابله با استخراج غیرقانونی رمزارز همچنان ادامه دارد.

«معتمدی» افزود: این دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز توسط کارشناسان امور برق مراغه و با همکاری دستگاه قضایی و عوامل انتظامی از ۳۵۰ واحد مسکونی، گاوداری، دامداری و واحد صنعتی و نیز خانه‌باغ‌های حاشیه شهر و روستا کشف و توقیف شده است.

وی اضافه کرد: این دستگاه‌ها با استفاده از برق غیرمجاز مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت و این امر فشار مضاعفی به شبکه برق این شهرستان وارد می‌کرد.

وی افزود: هرگونه نگهداری ماینر و تولید رمزارز  با استفاده از برق شهری ممنوع است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش ایرنا هم‌اکنون متوسط مصرف روزانه برق در شهرستان مراغه حدود ۸۵ مگاوات است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه شركت توزيع نيروی برق آذربایجان شرقی مراغه شركت توزيع نيروی برق توزیع برق برق مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری