Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری، رئیس مجمع نمایندگان استان  مرکزی و نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی د ر گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،اگفت: مجلس تلالش کرد در بودجه ۱۴۰۰ بمنظور کمک به سازمان تامین اجتماعی ۸۹ هزار میلیارد تومان بابت تامین بخشی از مطالبات این سازمان لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نظری افزود: بیش از ۵۰ درصد افراد جامعه از سازمان تامین اجتماعی در کشور خدمات دریافت می‌کنند و به همین منظور باید تلاش شود تا مشکلات و موانع این سازمان برای خدمات دهی بیشتر به افراد در جامعه مرتفع شود.

او اضافه کرد: تلاش می‌شود تا مشکلات در این بخش با برگزاری این جلسات مورد بحث و بررسی قرار گیرد و از ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی برای کاهش این مشکلات و موانع بر سر راه این سازمان بهره برد.

بهزاد سام دلیری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی هم در این جلسه گفت: در جنگ اقتصادی، تولیدکنندگان بهترین سربازان هستند و باید از آن‌ها حمایت مادی و معنوی داشته باشیم.

سام دلیری افزود: به خصوص در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید مشکلات و موانع تولید را در چارچوب قانون برطرف کنیم و پشتیبانی جدی صورت گیرد.

او اضافه کرد: در استان مرکزی باید نیرو‌های فعال در صنایع با الویت نیرو‌های بومی در استان بکارگیری شود و در حوزه اشتغال و اموزش از این ظرفیت بهره برد.

حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان هم در این جلسه گفت: ۳۱۳ هزار و ۲۹۵ نفر جمعیت بیم شدگان در استان مرکزی است که از خدمات این اداره کل بهره مند می‌شوند.

حسینی افزود: در حال حاضر ۲۳ هزار و ۲۲۱ کارگاه هم در استان فعال است.

زهرا امینی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی هم در این جلسه گفت: ۵۸ هزار نفر از خدمات بهزیستی استان بهره مند می‌شوند و ۴۷۰ نفر نیروی انسانی به این جامعه هدف خدمات رسانی می‌کنند.

امینی افزود: در بحث توانمند سازی مددجویان تحت پوشش این اداره کل اشتغال و مسکن دو الویت مهم است که به ان پرداخته می‌شود.

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی با حضور نظری، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان مرکزی استان مرکزی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۷۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟