Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری با بیان اینکه گزارش اثربخشی فعالیت‌های این کارگروه در حال تدوین است، گفت: با حضور فعال و حمایت وزیر علوم در جلسات کارگروه، هیچ مشکل حل نشدنی نداشتیم و این مدت از دوران طلایی صندوق محسوب می شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر علی وحدت در پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری با بیان این مطلب خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: اگر شما در جلسات کارگروه حضور نمی‌یافتید قطعاً اتفاقات خوب نمی‌افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها شما در صحن دولت، با اقتدار از کارگروه دفاع کردید و حتی در جایی که قرار بود اساسنامه تیپ صندوق های پژوهش و فناوری مصوب نشود، با حمایت شما این امر محقق نشد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر مراجعه‌ای که شرکت‌های فناور به صندوق‌ها می‌کنند قابل مقایسه با گذشته نیست چرا که این صندوق‌ها جرات فعالیت در اکوسیستم را پیدا کرده‌اند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان با تاکید بر ضرورت تدوین گزارش اثربخشی فعالیت‌های صندوق‌های پژوهش و فناوری گفت: گزارش اثربخشی فعالیت‌های کارگروه در بخش مستندسازی در حال تدوین است و گزارش دقیقی در این باره ارائه خواهیم کرد. کما اینکه ما همین گزارش را در بخش فعالیت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی آماده کرده‌ایم که قابل ارائه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صندوق پژوهش و فناوری صندوق های پژوهش صندوق های پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر یکشنبه در جلسه ویژه بررسی روند فعالیت صنایع دریا محور در گیلان شناسایی ظرفیت‌های مهم و آسیب شناسی این حوزه را در گام نخست مهم دانست و اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریایی با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور توسط مقام معظم رهبری در دستور کار است.

وی بهره‌برداری حداکثری از ذخایر زیست بوم دریایی را مستلزم ایجاد زیرساخت‌های جدید و همسو شدن نهاده‌های تبط و تدوین سیاست‌های یکپارچه برای توسعه فعالیت‌های دریا محور بر شمرد و گفت: کارخانجات موجود در صنایع تبدیلی و کشتی سازی و سایر فعالیت‌ها بایستی بر اساس الگوی اقتصادی آمایش سرزمینی استقرار و توسعه یابند.

این مسئول بر استفاده بیشتر از حمایت‌های صندوق صنایع دریایی کشور برای ایجاد کارخانجات مرتبط تاکید کرد و عنوان کرد: تدوین سیاست‌های یکپارچه و تقسیم کار برای دستگاه‌های متولی توسط دبیرخانه این کارگروه در سازمان برنامه بودجه استان می‌تواند روند سرمایه‌گذاری و مشارکت داخلی و خارجی در حوزه را تسهیل و تسریع کند.

پورحیدری وجود ساحل ۳۰۰ کیلومتری نوار ساحلی دریای خزر را ظرفیتی بالقوه توصیف کرد و اضافه کرد: نقشه ژئوفیزیکی برای جانمایی دقیق بدور از مخاطرات زمین شناختی، زیرساخت‌های ساحلی گیلان؛ توسط مرکز زمین شناسی و اکتشافات معدنی زیر مجموعه وزارت صمت با مقیاس یک پنجاه هزارم در حال انجام است و موضوع سرمایه‌گذاری شرکت کشتی سازی لوتوس روسیه نیز از طریق معاونت امور اقتصادی استانداری در حال پیگیری می‌باشد.

کد خبر 6097266

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • ریاست دور‌ه‌ای مجارستان بر اتحادیه اروپا چالشی برای بروکسل
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران