Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@08:58:29 GMT

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، لبنان را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۰۴۲۸

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، لبنان را تهدید کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) دولت لبنان را به بهانه شلیک‌شدن چند راکت از جنوب این کشور، تهدید کرد.

بنت طی سخنرانی در مراسمی برای افتتاح یک طرح مخابراتی، در این‌باره گفت: «دیشب راکت‌هایی از لبنان به اسرائیل شلیک شد. ارتش اسرائیل نیز حمله متقابل انجام داد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه خبری «کیکار»، وی با تهدید دولت لبنان ادعا کرد: «صراحتاََ و با شدت می‌گویم، ما اجازه نمی‌دهیم امنیت و حاکمیت اسرائیل نقض شود. هر کسی که تلاش کند به ما ضربه بزند، بهای دردناکی را پرداخت خواهد کرد».

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل با تکرار ادعاهای بی‌اساس، اظهار داشت: «ما شبانه‌روزی و تمام مدت در همه حوزه‌ها مشغول هستیم و به این کار ادامه می‌دهیم. لبنان در آستانه فروپاشی است».

بر اساس این گزارش، بنت همچنین افزود: «این [بحران لبنان] تأسف‌بار است ولی ما نمی‌پذیریم که وضعیت در لبنان به اسرائیل کشیده شود. بار دیگر تکرار می‌کنم، کسانی که بخواهند به ما آسیب بزنند، هزینه آن را می‌پردازند».

بامداد امروز، منابع صهیونیستی مدعی شدند دو فروند راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده‌ و بعد از آن ارتش اسرائیل مناطقی از جنوب این کشور را هدف حمله تجاوزکارانه توپخانه‌ای قرار داد.

پیش از بنت نیز، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم با ادعای اینکه دولت لبنان مسئول شلیک‌شدن راکت از جنوب این کشور به فلسطین اشغالی است، تهدید کرد که تل‌آویو اجازه تداوم اینگونه اقدامات را نمی‌دهد (جزئیات بیشتر).

در جریان جنگ دوازده روزه رژیم صهیونیستی با نوار غزه، فلسطین اشغالی بارها هدف حملاتی از مبدأ لبنان قرار گرفت. تحلیلگران می‌گویند یکی از پیام‌های این حملات از لبنان در بحبوحه آن درگیری‌ها این است که جبهه جنوب لبنان هر لحظه می‌تواند علیه رژیم صهیونیستی باز شود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، در این عملیات یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کردند، هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که همچنین مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی نیز در پادگان «برانیت» با سلاح موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاه‌های ارتش این رژیم در منطقه الجلیل العلیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی