Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آخرین وضعیت طرح ملی انتقال نفت گوره – جاسک را تشریح کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، رضا دهقان در گفت‌وگو با صداوسیما، با اشاره به اینکه نفت به کیلومتر ۹۸۰ رسیده است و ۲۰ کیلومتر دیگر به جاسک می رسد، اظهار کرد: نفتکش در جاسک مستقر است و انتظار داریم تا پایان هفته نخستین محموله نفت خام بارگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طرح ملی انتقال نفت خام گوره – جاسک اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد و در حال حاضر برنامه ریزی برای انتقال ۳۰۰ هزار بشکه نفت در روز است و به مرور که پمپ ها و تلمبه خانه ها تکمیل شود به صورت پلکانی به ظرفیت اسمی یک میلیون بشکه افزایش می یابد.

دهقان افزود: پیشرفت پروژه در ۲ سال گذشته فوق العاده بوده و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت آن در این مدت زمان رقم خورده است.

وی با بیان اینکه پروژه گوره – جاسک را در زمره طرح های موفق وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران طبقه بندی می کنم، اظهار کرد: این طرح از نظر کیفیت، اجرا، زمان اجرا و هزینه آن قابل توجه است؛ ۲ میلیارد دلار بودجه مصوب این پروژه بوده است اما با رقمی کمتر در حال تکمیل است؛ ۱۰۰ درصد طراحی، مهندسی و اجرای آن ایرانی بوده و مجموعا ۹۱ درصد ساخت داخل در این طرح ملی محقق شده است که رکورد خوبی محسوب می شود.

دهقان تصریح کرد: این طرح ملی رونق خوبی در منطقه جاسک و مکران ایجاد خواهد کرد؛ پیش بینی ساخت پتروشیمی و پالایشگاه نیز در این منطقه شده است و همچنین مقرر شده وزارت راه نیز اسکله تجاری در منطقه احداث کند.

https://aparat.com/v/mCDq9

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک