Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهر جدید بهارستان اظهار داشت: در این زمینه شکایاتی از سوی شهروندان و برخی کاندیداها بوده است که مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قرار بود روز گذشته در هیئت مرکزی انتخابات در تهران جلسه‌ای برای رسیدگی به وضعیت برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهر جدید بهارستان برگزار شود، ادامه داد: هنوز در خصوص نتیجه این جلسه ابلاغیه‌ای به هیئت نظارت استان انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان اضافه کرد: تا زمانی که هیئت مرکزی نظر خود را در خصوص نتیجه انتخابات شهر جدید بهارستان ابلاغ نکند نمی‌توان در این زمینه اقدامی انجام داد.

کد خبر 5262362

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شوراي شهر بهارستان هیئت نظارت بر انتخابات شوراها ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا عید سعید قربان گرگان سیلاب ایلام شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند