Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت شناسایی ظرفیت‌های شاخص در حوزه جوانان استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در آیین تکریم و معارفه جمال لطیفی سرپرست سابق و خدرویسی سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان که پیش از ظهر امروز برگزار شد با بیان اینکه بالاترین سرمایه هر شخص سلامت روح و جسم است، گفت: خوشحالیم که طی مدت تصدی همکار ارجمند آقای لطیفی شاهد تلاش و خدمات شبانه‌روزی در این حوزه بودند و همواره هدفی جز خدمت برای اعتلای جایگاه ورزش و جوانان نداشته و ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه جوانان مسئولیتی خطیر است که باید با مطالعه و مشاوره فراوان همراه باشد، گفت: یکی از موارد مهمی که در حوزه جوانان استان همدان از گذشته‌ها تا کنون مغفول مانده بحث عدم شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی جوانان استان و تلاش برای جذب ایشان در بدنه دستگاه‌های اجرایی است لذا باید در گام نخست این عزیزان شناسایی و ظرفیت‌شناسی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید در حوزه جوانان به برندسازی بپردازیم، گفت: اندیشه‌های مثبت انسان را به سمت رویدادهای مثبت هدایت می‌کند لذا همواره باید این مهم را در تمامی امور نصب العین قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های ورزشی تنها به‌واسطه برنامه‌های ورزشی جذب نمی‌شوند بلکه می‌توان از طریق حوزه معاونت جوانان در راستای جذب و استعدادیابی نوجوانان و جوانان نیز پرداخت.

سیفی با تاکید بر اینکه کیفی سازی اقدامات باید در دستور کار همه پرسنل اداره کل قرار بگیرد، گفت: تمامی معاونین و رؤسای ادارات شهرستان‌ها موظف هستند گزارش ماهانه از فعالیت‌های خود ارائه کنند تا نقشه راه را بر اساس نقاط ضعف و قوت ترسیم کنیم.

در ادامه نیز مهدی مرادی رفعت ضمن تبریک عید قربان و غدیر، گفت: حوزه جوانان از کارشناسان فعال و توانمندی برخوردار است که امیدواریم در راستای تعالی اهداف سازمان بکار گرفته شوند.

معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید توانمندی‌ها را بالا ببریم، گفت: جلسات هفتگی معاونت جوانان با جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد باید در دستور کار باشد تا بتوانیم در امر ظرفیت‌سازی موفق باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی ورزش و جوانان استان همدان حوزه جوانان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳