Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب گروه کارشناسان پروانه دار در انتخابات نظام پزشکی گفت: جامعه توانبخشی و افراد دارای معلولیت، امید به تحقق عدالت در نظام سلامت دولت عدالت محور دارند و عدالتخواهی این گروه مظلوم نظام سلامت که امیدوارانه دل در گروه عدالت دولت پیش رور نهاده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمدرضا اسدی منتخب گروه کارشناسان پروانه دار در انتخابات نظام پزشکی 1400 تهران در یادداشتی نوشت: انتخابات نظام پزشکی 1400 در ساعات پایانی روز جمعه 25 تیر به کار خود پایان داد و نتایج هر حوزه در شهرستانهای کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه در برخی رشته‌های معدود، ما با کاهش استقبال در برخی شهرها نسبت به دوره قبل مواجه بودیم ولی از نکات بارز این دوره از انتخابات حضور پر شور گروه‌های تخصصی مهم نظام سلامت از جمله متخصصین رشته‌های توانبخشی اعم از گفتاردرمانی ارتوپدی فنی کاردرمانی، فیزیوتراپی، شنوایی شناسی و بینایی سنجی نسبت به تمامی 7دوره قبلی انتخابات نظام پزشکی در 28 سال گذشته بود که با افزایش بیش از 20 درصد مشارکت در این گروه همراه بود.

از دیگر نکات برجسته در انتخابات کسب حدود 50 درصد کل آرا گروه کارشناسان پروانه دار توسط کاندیدای منتخب این گروه در تهران است که در هیچ یک از گروه‌های دیگر (پزشکان،دندانپزشکان،داروسازان،ماماییوعلوم آزمایشگاهی) تحقق پیدا نکرد.

این رویداد در خور توجه پیامهای مختلفی را به سیاستگذاران عرصه سلامت کشور و گروههای تخصصی این حوزه منعکس می‌کند که مهم‌ترین آن تبیین نقش و جایگاه موثر تیم توانبخشی در این نظام و بازنگری و تغییر رویکرد به سمت ارتقا همسان و  واقعی اولویت این خدمات در تمامی سطوح نظام سلامت است و همچنین برای گروهها تخصصی رشته‌های قید شده نیز پیامهای بسیار مهمی از جمله همدلی، همگرایی و کار تیمی برای دستیابی به اهداف ترسیم شده هر رشته و افزایش امید به دستیابی به مطالبات به حق همه همکاران است و بدون شک اثربخشی این همگرایی در ارتقا کیفیت زندگی جامعه هدف توانبخشی که مهم‌ترین آن را بزرگ‌ترین اقلیت هر جامعه یعنی افراد دارای معلولیت و خانواده‌های آنان تشکیل می‌شود را به همراه خواهد داشت.

عدالتخواهی این گروه مظلوم نظام سلامت که امیدوارانه دل در گروه عدالت محوری دولت پیش رو نهاده‌اند با آغازی پرشور منسجم در انتخابات اخیر نمود پیدا کرد و زین پس همگان تلاش خواهیم کرد تا همدل و یکصدا برای خدمت به جامعه هدف دردمند گام برداریم و از دولت عدالت محور آینده و تصمیم سازان حوزه سلامت کشور عدالت را در تمامی سطوح این نظام، دادخواهی و مطالبه کنیم چرا که مطالبات بنیادین و به زمین مانده بسیاری داریم از آن جمله حمایت کامل و کافی بیمه‌ای، بازنگری تعرفه‌های غیر واقع بینانه، حکایت ‌و گسترش یکسان و بدون تبعیض خدمات همه راسته‌های توانبخشی در بخش‌های دولتی با هدف دسترس پذیری هرچه بیشتر آن برای افراد دارای معلولیت مخصوصاً در نقاط کم برخوردار و محروم کشور، رفع تبعیض در برخورد ناعادلانه به همکاران فعال در موسسات و دفاتر کار و کلینیک‌ها در سوتفاهمات انتظامی و نظارتی و … .

امید آن داریم این شور و هیجان ایجاد شده در تیم معظم و دلسوز توانبخشی با تداوم این همدلی و با درایت و توجه مورد انتظارمان از دولت عدالت محور، با تحقق مطالبات بحق نادیده گرفته شده تاکنون، به بار نشیند و طعم تازه‌ای از عدالت را در کام همه مان شیرین گرداند.

افزایش سقف وام مددجویان بهزیستی به 100 میلیون تومان/ پرداخت کمک هزینه آزمایشات ژنتیکی به خانواده‌هاپیش‌بینی بسته حمایتی به نیازمندان و افراد پشت نوبت کمیته امداد و بهزیستیواگذاری بیش از 2 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی انتخابات نظام پزشکی افراد دارای معلولیت دولت عدالت محور نظام سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال «کشاورز قم» در آخرین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی به مصاف تیم فرخ دانه کیمیای شهرکرد رفت و با وجود قبول شکست ۶۴ – ۵۸ به عنوان تیم دوم گروه هفتم راهی مرحله بعد شد.

نماینده قم در بازی نخست دور برگشت تاک کاشان را ۶۱ – ۲۱ شکست داده بود تا در پایان بازی‌های این گروه با دو پیروزی و دو شکست و ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سالن شهید رضاییان قم میزبان بازی‌های دور برگشت گروه هفتم لیگ بسکتبال امید‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود