Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@22:06:02 GMT

اعمال قانون و برگشت ۲۷۷۰ خودرو از جاده‌های شمال

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۰۹۳۵

اعمال قانون و برگشت ۲۷۷۰ خودرو از جاده‌های شمال

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: دو هزار و ۷۷۰ دستگاه خودرو تنها در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های شمال اعمال قانون یا به مبدا بازگشت داده شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ هادی عبادی با بیان اینکه مأموران پلیس راهور در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ممنوعیت سفر به مازندران در شش محور اصلی کندوان، کیاسر، هراز، سوادکوه و دو محور ارتباطی شرق و غرب استان مستقر شده‌اند، اظهار کرد: ۲۷۷۰ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی که فقط در ۲۴ ساعت گذشته قصد ورود به مازندران را داشتند اعمال قانون یا به مبدا بازگشت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مالکان ۲۲۹ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند از قانون تمکین کردند و به مبدا بازگردانده شدند، اما ۲ هزار و ۵۴۱ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: ۵۵ هزار و ۷۲۹ دستگاه خودرو که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به استان را داشته‌اند اعمال قانون شده و ۱۶ هزار و ۸۰۶ خودرو هم به مبدا بازگردانده شدند.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه سفرهای درون و برون شهری در تمام رنگ‌بندی‌ها ممنوع شده است، ادامه داد: این طرح شامل خودروهای مسافربری و باربری نمی‌شود.

وی افزود: متأسفانه مبادی ورودی استان عصر دیروز شاهد ترافیک سنگین بود، اما اکنون آمد و شد خودروها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر 508551

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایران پلیس راه جاده خودرو قانون سرپرست پلیس راه مازندران ممنوعیت سفر به مازندران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه خودرو اعمال قانون پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!