Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر سه‌شنبه در نشست تنظیم بازار شهرستان دشتی اظهار داشت: مردم شهرستان دشتی باید از مزایای کارخانه سیمان مند برخوردار شوند.

وی افزود: کاهش برق کار خانه و ورود کارخانه سیمان به بورس دو عامل مهم در کمبود سیمان شهرستان به شمار می‌رود که با پیگیری‌های صورت گرفته و برابر گزارشات واصله اداره صمت تا پایان هفته این مشکل برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری ادامه داد: بازرسان باید نظارت‌های مستمر در خصوص سیمان و شن و ماسه داشته باشند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های شن و ماسه که استانداردهای لازم دریافت نکردند حق افزایش قیمت ماسه ندارند.

کد خبر 5262378

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی سیمان بوشهر عبدالله نادری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا عید سعید قربان گرگان سیلاب ایلام شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه کارخانه شیرخشک بروجرد یکی از پروژه‌های راهبردی است که با پیگیری‌های چندساله به ثمر نشست و در اسفندماه سال ۱۴۰۰ فاز اول آن به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در ابتدا تحت عنوان خوراک کودک ۳۱ سال در حد یک ستون، سقف و تیرچه بلوک رها شده بود و بعد از ۳۱ سال در دستور کار فروش قرار گرفت که با پیگیری‌های مستمر و مذاکرات متعدد با وزرای وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق شدیم مصوبه احیای کارخانه را اخذ کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری شرکت تامین اجتماعی کشور (شستا) فاز اول آن در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید که روزانه ۲۰۰ تن شیر را فرآوری می‌کند.

گودرزی بیان کرد: در فاز دوم که هم اکنون در حال اجرا است ظرفیت آن به ۵۰۰ تن و در فاز سوم به ۱۰۰۰ تن خواهد رسید و در فازهای بعدی سایر محصولات در رابطه‌ با مواد اولیه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این پروژه ظرفیت توسعه در تولید محصولات مختلف را داشته و یکی از نکات مهمی که در این پروژه وجود دارد این است که ۹۰ درصد شیرهای دریافتی به پساب تبدیل می‌شود که با توجه به هماهنگی‌های بین شرکت و شهرداری بروجرد مقرر شد که پساب با پمپاژ و انتقال جهت آبیاری فضای سبز حاشیه کمربندی مورد استفاده قرار گیرد که مکملی برای زحمات شهرداری در توسعه فضای سبز خواهد بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: این پروژه یکی از زیرساخت‌های ارزشمندی است که همواره استعداد رشد، تعالی و توسعه در آن وجود دارد.

گودرزی اظهار کرد: کارخانه شیرخشک بروجرد یکی از افتخارات شهرستان محسوب می‌شود و زمینه ساز توسعه دامپروری در شهرستان است که یکی از مزیت‌های استان ما محسوب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شیر مورد نیاز از استان‌های دیگر تامین می‌شود اگر در شهرستان دامپروری توسعه پیدا کند در قیمت تمام شده تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟