Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات‌رسانی نیروی زمینی ارتش به مردم در استان‌های کردستان و سیستان و بلوچستان، گفت: رفع مشکلات مردم از اولویت‌های کاری ما به‌ویژه در مناطق محروم است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام آجا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، صبح امروز با حضور در تیپ ۳۲۸ متحرک هجومی مریوان، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نزاجا در جریان این بازدید در جمع کارکنان این تیپ با اشاره به اینکه تلاش کردیم شعار همیشگی ارتش فدای ملت را در جای جای این آب و خاک به معنای واقعی نشان و نمایش دهیم، گفت: به‌عنوان یک ارتش ولایی همواره این شعار را تکرار و در سر داریم و ولایت‌مداری را در طول تاریخ نشان دادیم که شاخص‌ترین آن‌ها تقدیم ۴۸ هزار شهید در جنگ تحمیلی برای نظام بود.

وی حضور در بحران‌های آبی، بهداشتی، محرومیت‌زدایی و... را از برنامه‌ها و اولولیت‌های کاری ارتش دانست و اضافه کرد: از روز‌های اول انتشار ویروس کرونا در کشور، با گسترده‌ترین شبکه بهداشت و درمان در خدمت مردم بودیم، به‌صورتی که ۲۸ بیمارستان تخصصی این نیرو با ۱۲ هزار نفر کادر پزشکی در بحث کرونا و خدمات سرویس‌دهی در شهر‌های مختلف، کمک‌حال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند و اخیراً نیز در سیستان و بلوچستان با برپایی بیمارستان‌های سیار، تنفسی و صحرایی به یاری وزارت بهداشت و مردم عزیز این استان آمده‌ایم.

حیدری گفت: در برخی از نقاط استان کردستان با بحران آب مواجه هستیم که در مبحث آب‌رسانی و امداد آب پای کار بودیم و رفع مشکلات مردم از اولویت‌های کاری ما به‌ویژه در مناطق محروم است.

فرمانده نزاجا  از ساخت ۲۳ هزار منازل مسکونی برای استفاده کارکنان ارتش خبر داد و اظهار داشت: تلاش نیروی زمینی این است که به اندازه کارکنان خانه داشته باشد و در همین راستا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری ۲۳ هزار منزل سازمانی درحال ساخت است که سهم شهرستان مریوان ۵۲ واحد است و پیشرفت مناسبی داشته است.       بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش کیومرث حیدری سیستان و بلوچستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش کیومرث حیدری سیستان و بلوچستان نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم روز ارتش در ۲۹ فروردین ۱۳۶۳ با حضور مقامات کشوری و لشگری وقت در میدان آزادی تهران برگزار شد. روزنامه اطلاعات یک روز بعد گزارش تصویری از این مراسم منتشر کرد.

آنگونه که اطلاعات آنلاین روایت کرده، در این مراسم مقام معظم رهبری در آن سال به عنوان رئیس جمهور در کنار شادروان قاسمعلی ظهیرنژاد رئیس وقت ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی، شهید سرهنگ علی صیاد شیرازی فرمانده وقت نیروی زمینی ، شادوران سرهنگ هوشنگ صدیق فرمانده وقت نیروی هوایی، شادروان ناخدا اسفندیار حسینی فرمانده نیروی دریایی و برادر محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژه یگان‌های مستقر در میدان سان دیدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899568

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم