Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: طرح محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۸تیر ماه شروع شده و تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ خوشوقت افزود: در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر های نارنجی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خوشوقت تصریح کرد: تمام مسیرها و جاده های برون شهری توسط دوربین های مستقر در معابر کنترل خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کسانی که با پلاک های غیر بومی در جاده‌ها تردد داشته باشند، اعمال قانون خواهند شد و محدودیت‌هایی که در معابر شهری وجود دارد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است.

وی عنوان کرد: کسانی که در تفرجگاه ها و پارک ها با پلاک های غیر بومی حضور داشته باشند، حتماً توسط تیم های کنترلی که از طریق پلیس راهور در حال گشت زنی هستند اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: جریمه های رانندگی در معابر شهری استان ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده و متاسفانه در شب گذشته اولین شب اجرای طرح اعمال محدودیت های کرونایی تعدادی از رانندگان اعمال قانون شدند.

سرهنگ خوشوقت بیان کرد: تیم های پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و کسانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند،حتما اعمال قانون خواهند شد.

هم اینک سه شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد شامل بویراحمد، گچساران و کهگیلویه از لحاظ کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اعمال قانون خواهند شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش