Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز سه شنبه در کارگروه توسعه صادرات استان با بیان اینکه طرح ۲ خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین از سال ۱۳۸۲ آغاز شده است، افزود: با پیگیری های انجام شده طی یک سال گذشته بخش مهم این پروژه تکمیل شده و قسمت مختصری باقی مانده که زیرسازی آن انجام شده و نیازمند نصب تجهیزات است.

وی اظهار داشت: امیدواریم در زمان سریع و کوتاهی شاهد اتمام طرح ۲ خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی گفت: با تکمیل طرح ۲ خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین، ظرفیت حمل بار در این محور به ۲ برابر میزان کنونی افزایش می یابد و زمان سفر بین زنجان و تهران نیز تا یک ساعت کاهش خواهد یافت.

استاندار زنجان از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ۲ بانده کردن مسیر سلطانیه، خدابنده، کبودرآهنگ خبر داد و افزود: این پروژه اقدام مهمی برای کشور و استان است و با تکمیل آن زمان دسترسی مناطق غرب به شمال کشور از طریق آن بیش از یک ساعت کم می شود.

وی به ایجاد شرایط فرود هواپیماهای باری در فرودگاه زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در نتیجه پیشبرد این اقدامات زیرساختی، زمنیه ایجاد مرکز لجستیک در زنجان فراهم است.

حقیقی با بیان اینکه زنجان توسعه کمی و کیفی خوبی پیدا کرده است، اظهار داشت: ۴.۵ برابر بودن ارزش کالاهای صادراتی از این استان نسبت به میانگین کشوری، نشان از این دارد که چرخه تولید در این استان کامل است.

وی افزود: همچنین نصف بودن ارزش واردات استان زنجان نسبت به میانگین کشوری حاکی از این است که واردات ما کاملا مواد خام است.

استاندار زنجان با بیان اینکه این استان در زمینه تولید مواد شوینده نیز تبدیل به قطب شده است، گفت: میزان تولید محصول در این بخش از ۱۵۰ هزار تن در سال ۹۷ به بیش از یک میلیون تن در زمان حاضر رسیده است.

برچسب‌ها استانداری زنجان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران زنجان صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران زنجان استانداری زنجان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران زنجان صادرات غیر نفتی کردن راه آهن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان