Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال امشب در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که فرهاد مجیدی امکان استفاده از دو بازیکن خود را ندارد. مجیدی در حالی تیمش را آماده حضور در این مسابقه می‌کند که عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در دربی از دست داد و میلیچ هم قبلاً از جمع آنها جدا شده بود؛ ضمن اینکه هنوز مشخص نیست محمدحسین مرادمند به دیدار امشب در ورزشگاه آزادی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دانشگر مدافع میانی آبی‌پوشان در این فصل نسبت به فصل‌های گذشته کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده بود، یک بار دیگر به عنوان یکی از ۱۱ بازیکنی که قرار است بازی را آغاز کنند وارد میدان خواهد شد تا در کنار سیاوش یزدانی یکی از مدافعان تیمش باشد.

دانشگر آخرین بار در هفته بیست و پنجم و دیدار مقابل آلومینیوم در ترکیب ثابت آبی‌پوشان حضور پیدا کرد که در ابتدای نیمه دوم جای خود را به سیداحمد موسوی داد.

دانشگر در این فصل در ۲۱ بازی از ۲۷ بازی گذشته آبی پوشان در لیگ برتر به میدان رفته که ۱۳ بار آن در ترکیب ثابت حضور داشته است. وی تنها در یکی از دیدارهایی که در ترکیب ثابت بوده تعویض شده و در سایر مواردی که در ترکیب ثابت به میدان رفته تا پایان بازی در زمین بوده است. دانشگر در این فصل یک بار نیز موفق به گلزنی شده و ۲ پاس گل داده است.

کد خبر 615754 برچسب‌ها باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال ترکیب ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

به گزارش ورزش سه، ستاره آخرین تقابل پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی در بازی امروز حضور ندارد و حتی شانس حضور در جام حذفی را به طول کامل از دست داده است!

محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم فوتبال نساجی در آخرین بازی که تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم مقابل هم قرار گرفتند در نقش یک ستاره ظاهر شد و دو گل-یک پاس گل ارسال کرد تا در صعود آلومینیوم نقش ویژه ای ایفا کند.

آزادی در شب خاطره انگیز آلومینیوم گل اول و سوم این تیم را به ثمر رساند و یک پنالتی در دقیقه 71 از دست داد تا شانس هت‌تریک را از دست بدهد، او روی گل دوم آلومینیوم هم تاثیر گذار بود و با پاس گل علی‌نژاد را در موقعیت شوتزنی و گلزنی قرار داد.

در بازی امروز هم جوان‌های پرتعدادی در ترکیب آلومینیوم حضور دارند که می‌توانند جای خالی آزادی را پرکنند و خاطره ای مشابقه رقم بزنند، یونس اکبرپور و به ویژه مهدی لیموچی بازیکنانی هستند که امید اصلی مجتبی حسینی خواهند بود.

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:15 به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه