Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سبزواری در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تأکیدات رئیس سازمان زندان‌ها بر تحقق سند تحول قوه قضائیه در زندان‌های کشور، خواستار حضور حداکثری نیروهای جهادی در زندان‌ها شد و اظهار کرد: در مأموریت ششم سند تحول قوه قضائیه به طور صریح به مقوله اصلاح زندانی پرداخته شده و در چنین شرایطی‌ که اولویت برنامه‌ها و فعالیتها در زندانها بر اجرای اقدامات فرهنگی و اشتغال قوت گرفته است،حضور نیروهای جهادی در زمینه های مختلف آموزشی نه تنها موجب بازاجتماعی شدن مددجویان می شود بلکه قوت قلبی برای زندانبانان در جهت ادامه کار اصلاحی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه به مقوله نظارت برخانواده‌های زندانیان را از جمله مواردی دانست که نیروهای جهادی می‌توانند با هماهنگی مسئولین ذیربط نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی مساعدت لازم را به عمل آورند.

مدیرکل زندان‌های یزد گفت: فرد زندانی در طول مدت حبس همزمان دغدغه‌های فکری بسیاری دارد که همین امر موجب بروز افکار روانپریش در وی می‌شود.

سبزواری خاطرنشان کرد: کاهش دغدغه زندانیان توسط افراد مختلف که با وی در ارتباط هستند نقش مؤثری در انتخاب مسیر صحیح زندگی توسط خود مددجو ایفا می‌کند و این مهم باید توسط گروه‌های جهادی برنامه ریزی و اجرایی شود.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه یزد تحول نیروهای جهادی حسین سبزواری مدیرکل زندان های یزد استان یزد نیروهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان

 غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

 محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه