Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:52:35 GMT

رسانه ملی همراه خیریه های درمانی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۱۴۳۵

رسانه ملی همراه خیریه های درمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، همایون ناجی اصفهانی مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در نشست با  مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: موسسه کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در حوزه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی بیماران فعالیت دارد و به بیماران مبتلا به سرطان خدمات مختلف ارائه می‌کند و اولین و بزرگترین مجموعه در این خصوص در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به شرایط کشور و پیری جمعیت افزود: ظرف چند سال آینده جامعه به سمت پیری می‌رود و بیمار‌های مختلف نیز افزایش پیدا می‌کند و یک نیاز اجتماعی مطرح می‌شود و آن نیاز مراقبت‌های حمایتی از بیماران است.

مدیر عامل مرکر نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) تاکید کرد: باید جامعه، مسئولان و بخش‌های مختلف حوزه درمان متوجه شوند که مراقبت‌های حمایتی و تسکین دهنده یک نیاز اساسی و ضروری است و برای آن شایسته است برنامه ریزی و سرمایه گذاری داشته باشند، رسالت اصلی ما در این جهت فرهنگ سازی است تا زمینه و شرایط بهتری برای این گونه مراقبت‌هادر جامعه ایجاد شود و این فرآیند و فرهنگ سازی با کمک رسانه و به خصوص صدا و سیما به خوبی امکان پذیر خواهد بود.

همراهی صدا و سیما با خیریه های استان اصفهان

در این نشست بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان، گفت: خیریه‌های بسیار زیادی در استان اصفهان وجود دارند و استان اصفهان در کشور از این لحاظ بسیار موفق و پیش رو بوده است و با توجه به شرایط موجود جامعه این خیریه‌های باید کمک‌های بیشتری به اقشار مختلف داشته باشند و صدا و سیمای مرکز اصفهان در حد توان با این خیریه‌ها همراهی و همکاری می‌کند.

او افزود: خیریه‌ها باید راهبردی و عملیاتی فعالیت کنند  و اقدامات برای مردم ملموس باشد تا مردم انگیز‌های بیشتری برای کمک، یاری و فعالیت در امر خیر داشته باشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در ادامه تاکید کرد: امکان ایجاد مستند‌هایی از اقدامات موثر مرکز مکسا را به زودی فراهم خواهیم کرد و این اقدام هم در جهت فرهنگ سازی، مطالبه و توسعه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی بیماران و هم در توسعه امر خیر و نیکوکاری صورت می‌گیرد.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به برنامه یک شهر ضیافت گفت: در برنامه ماه مبارک رمضان زندانی‌های بسیاری با کمک مردم عزیز و خیرین نیک اندیش آزاد شدند و مردم به صورت ملموس نتیجه کمک‌های خویش را مشاهده می‌کردند و بلافاصله کمک‌های سیار در جهت آزادی زندانیان انجام می‌دادند، لذا رسانه و صدا و سیما نقش پر رنگ و با ارزشی در حوزه ترویج کار خیر دارد.

لازم به ذکر است در حاشیه این نشست همایون ناجی اصفهانی مدیر عامل مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) با مرتضی صالحی شکیب معاونت خبر صدا وسیمای مرکز اصفهان دیدار و در جهت همکاری و تعامل گفتگو کرد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیریه رسانه ملی نیکوکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان مراقبت های حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث باغ مشاهیر اصفهان در این منطقه گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است و برای احداث آن ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث باغ مشاهیر اصفهان با اعتبار ۲,۰۰۰ میلیارد ریال در سال جاری در دستور کار اقدامات عمرانی این منطقه قرار دارد.

وی با بیان اینکه باغ مشاهیر یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های ایرانی خواهد بود که در زمان‌بندی مناسب و فشرده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اولویت نخست در احداث باغ مشاهیر، احداث پیاده‌رو و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر و ایجاد عرصه فضای سبز و کاربری پارک است و در کنار آن کاربری گردشگری، فرهنگی و تفریحی هم خواهد داشت که به‌طور قطع کار ماندگار و ارزشمندی خواهد شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: از شانزدهم فروردین سال جاری عملیات اجرایی محور سواره اطراف این پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز شد و در حال حاضر بستر کاملاً آماده است و در یک ماه آینده قسمتی از پروژه آسفالت می‌شود.

کارگر از پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی محور سواره اطراف احداث باغ مشاهیر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹ هزار متر مربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به احداث باغ مشاهیر اصفهان در منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است و برای طراحی آن نزدیک به ۹۰ اثر مشابه در جای‌جای جهان مورد بررسی قرار گرفت، مطالعات بومی‌سازی و در نهایت طرح بر مبنای معماری اصیل ایرانی، اقتباس شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه در نزدیکی باغ فرح‌آباد سابق قرار دارد و با توجه به تصاویر موجود از این باغ، ویژگی‌هایی از آن در طرح اقتباس شد.

وی با اشاره به اینکه کاربری باغ مشاهیر خانواده‌محور است و به مساحت ۲۲ هکتار گفت: فضای سبز، مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین، کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، دیواره اصفهان و آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر بخش‌هایی از این باغ است.

کد خبر 751683

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • آموزش کاشت گیاه کلزا در طزنج
  • دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با مدیر کل صداوسیمای استان
  • مدیر رسانه‌ای پرسپولیس جواب دانشگر را داد
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید