Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@00:24:16 GMT

جنازه استقلال به الهلال عربستان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۱۵۹۹

پس از پیروزی استقلال در دربی حذفی مقابل پرسپولیس، مشکلات انباشته این تیم سر باز زد و در روزی که حضور اصحاب رسانه و حتی هواداران سر تمرین آزاد اعلام شد، آبی پوشان مقابل دوربین‌ها دست به اعتصاب زده و سپس هر یک از اعضای تیم به نوبه خود مصاحبه‌های تندی علیه مدیریت باشگاه انجام دادند که مهم‌ترین مصاحبه از سوی فرهاد مجیدی سرمربی تیم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص شرایط و مشکلات آبی پوشان، پیمان صاحب جمعی مدافع سابق استقلال گفت:

متاسفانه افرادی که برای این باشگاه تصمیم می‌گیرند بدترین شکل ممکن را برای اداره پر افتخار ترین باشگاه ایرانی در آسیا انتخاب کرده‌اند و اتفاقی افتاده که نمی‌شود و نمی‌توان به مجیدی و بازیکنانش حق نداد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اختلاف مجیدی و کارگزار این باشگاه گفت:

طبیعی است که باید حق را به سرمربی داد. مگر می‌شود اسپانسر شوی و در امور فنی دخالت کنی؟ هیچ اسپانسری نباید سر استقلال منت بگذارد چون ده‌ها برابر آنچه در این باشگاه هزینه می‌کند، بهره برداری تبلیغاتی دارد. در واقع مبالغی که از سوی اسپانسرها وارد این باشگاه می‌شود اصلاً هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است و از همین رو هیچ اسپانسری نمی‌تواند و نباید بر سر باشگاه منت بگذارد.

صاحب جمعی گفت:

در این باشگاه یک جای کار می‌لنگد که همه تیم یک صدا به شرایط اعتراض دارند. پول خیلی مهم است اما همانطور که بازیکنان گفتند از پول مهم‌تر، احترام است. بنا بر ادعای سرمربی و چند بازیکن، همین احترام هم در باشگاه نیست. واقعاً چرا نباید باشگاه بابت پیروزی در دربی به تیم خودش تبریک بگوید؟ حتی اگر با بازیکنان و مجیدی هم مشکل دارند آیا نباید به هواداران تبریک بگویند؟ صحبت‌های مجیدی از مشکلات درونی آبی پوشان پرده برداشت و تیم با این مشکلات نمی‌تواند برای دیدار با الهلال به آمادگی مطلوب برسد. واقعاً الان سرمربی با این شرایط چه برنامه‌ریزی می‌تواند برای آن بازی داشته باشد؟ این اتفاقات می‌افتد که شائبه ضعیف سازی استقلال پیش می‌آید و قوت می‌گیرد. با این روش جنازه استقلال به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

مدافع سابق آبی پوشان گفت:

این تیم ۳ شنبه با نفت مسجد سلیمان بازی مهمی دارد و چطور باید با این شرایط روحی و بدون تمرین به این دیدار مهم بروند؟ حتی اگر به لحاظ جدولی این بازی برای استقلال اهمیت نداشته باشد، که اصلاً این‌طور نیست، نتیجه بازی برای تیم‌های پایین جدول بسیار مهم است.

صاحب جمعی گفت:

عجیب‌ترین بخش ماجرا اینجاست که هرچقدر این اعتراضات از سوی هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان و مربیان شدت می‌گیرد، بیشتر شنیده نمی‌شود و همچنان یک بی اهمیتی خاصی نسبت به اتفاقات استقلال به چشم می‌خورد که جای تعجب و سئوال دارد.

منبع:مهر

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان روز عرفه موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان عید قربان صاحب جمعی استقلال الهلال عربستان بحران آب طالبان روز عرفه موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان عید قربان آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و التعاون در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و التعاون عصر _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

الکساندر میتروویچ در دقیقه ۴۰، سعود عبدالحمید در دقیقه ۷۰ و صالح الشهری در دقیقه ۷+۹۰ برای الهلال گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی الهلال و التعاون کد خبر 750385

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال