Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:04:19 GMT

امام جمعه بیرجند: غدیر یک جریان جهانی است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۱۹۲۳

امام جمعه بیرجند: غدیر یک جریان جهانی است

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: غدیر یک روز و تاریخ نیست، غدیر یک جریان است و میدان این جریان در حال حاضر حالت بین‌المللی به خود گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی ظهر امروز در جمع دست اندرکاران ویژه برنامه‌های هفته امامت و ولایت گفت: در مسئله گزارش دادن اعداد و ارقام محدودیت دارد اما در کارهای خیر، الهی و انسانی اعداد و ارقام چیزی نیست که روی صفحه ای نوشته شود یا در جلسه ای گزارش داده شود چون آن نامحدود است و نمی توان برای آن حد و حدود مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این تحریم‌های غیرقانونی ظالمانه تحمیلی دشمن توطئه‌هایی تدارک دیده بود، آیه یأس می خواند و فشار حداکثری را علیه ملت ما تحمیل کردند علاوه بر این ها ویروس کرونا هم شیوع پیدا کرد و خیلی از جایگاه‌هایی که می شد با مردم حرف زد تعطیل شد.

رزمایش کمک‌های مومنانه قربان تا غدیر در استان زنجان برگزار می‌شودنعمت خداوند در روز غدیر کامل شدجشن‌های غدیر استان مرکزی به صورت پویش‌های مردمی برگزار می‌شود

وی افزود: دوست و دشمن نسبت امام علی(علیه السلام) ارادات خاصی دارند، حتی دشمنان نمی توانند بزرگی و ویژگی‌های حضرت علی (علیه السلام) انکار کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سخن از امامت و ولایت از روز خلقت انسان تا روزی که نسل انسان برافتد وجود داد و ربطی نیز ندارد که ما بدانیم یا ندانیم؛ بخواهیم یا نخواهیم؛ مسلمان باشیم یا کافر و امامت و ولایت  از ارکان اصیل انسان شناسی است، یک فرد حتی اگر کافر باشد بالاخره از یک جریان پیروی می کند؛ امام و ماموم یعنی همین، ولایت و والی یعنی همین، کار ندارد که حق است یا باطل، یک مسئله ضروری اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: مسئله پیروی و پیشوایی امامت و ولایت؛ مسئله ای نیست که حرفی از آن بزنیم و بگذریم، بگوییم مخصوص مسلمان و شخص برحق است انسان خلقتاً به گونه ای است که چه حق و باطل از یک راه و روش پیروی می کند و لذاست که قرآن مجید امامت و ولایت را در حق و عدل منحصر نکرده است.

انتهای پیام/253/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند

مطابق شاخص‌های نظام رتبه‌بندی وبومتریکس، دانشگاه بیرجند از میان ۳۲ هزار مؤسسه جهانی در رتبه ۲ هزار و ۷۳۸ قرار گرفته است و بدین ترتیب یک هزار و ۱۳۱ پله در سطح جهان ارتقا داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، رتبه‌بندی وبومتریکس شاخصی برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دنیا است، که توسط مؤسسه تحقیقاتی (CSIC) Consejo Superior de Investigaciones Cientificasدر کشور اسپانیا از سال 2004 مشغول به فعالیت است. این مؤسسه، هر شش ماه یکبار وب سایت‌های بیش از 32 هزار دانشگاه و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی را از بین 200 کشور جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

سه شاخص مهم و تأثیرگذار در این رتبه‌بندی وجود دارد، شاخص اول قابلیت مشاهده دیگران (Visibility) با وزن 50 درصد که شامل مجموع تعداد لینک‌ها و دامنه‌های ارجاع شده مربوط به این لینک‌ها از یک وب سایت خارجی به وب سایت دانشگاه، مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی است، و اطلاعات مربوط به این شاخص از دو پایگاه اطلاعاتی Majestic و Ahrefs استخراج می‌شود. شاخص دوم برتری (Excellence) با وزن 40 درصد نیز به معنای تعداد مقالات برتری است که جزء 10 درصد مقالات با بیشترین میزان ارجاعات در رشته‌های متفاوت است و این اطلاعات نیز از پایگاه سایماگو جمع‎ آوری می‌شود. شاخص سوم فایل‌های قابل دسترسی (Openness) با وزن 10 درصد است، که شامل تعداد استناد‌ها به نویسندگان برتر است و مرجع دریافت اطلاعات مورد نظر، موتور جستجوی Google Scholar Citations است.

بر اساس اعلام معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند، در جدیدترین نتایج رتبه‌بندی وبومتریکس (نسخه ژانویه 2024)، دانشگاه بیرجند رتبه 2 هزار و 738 را در بین 31 هزار و 702 دانشگاه و موسسه جهانی و رتبه 50 ملی را در میان 457 موسسه و دانشگاه ایرانی کسب کرد.

دانشگاه بیرجند نسبت به رتبه گذشته یک هزار و 131 پله در رتبه جهانی و 60 پله در رتبه ملی ارتقا یافته است. این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد مقالات پراستناد، تعداد ارجاعات به مقالات پژوهشگران در پایگاه Google Schoolar و تعداد لینک‌های دریافتی منتشر می‌شود.

از جمله اهداف این رتبه‌بندی، تشویق و ترغیب دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی به تولید و انتشار فعالیت‌های خود به صورت الکترونیکی در راستای ارتقای دسترس پذیری عمومی جامعه و ارتقای کیفیت تحقیقات پژوهشگران در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد