Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز سیستم مدیریت ایمنی تا پایان سال ۱۴۰۱ به طور کامل در فرودگاه های بین‌المللی و حوزه ناوبری هوایی پیاده سازی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز و بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی؛ این مطلب در نوزدهمین جلسه شورای عالی ایمنی شرکت و در حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و اعضای شورای عالی ایمنی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده های پیشین: بهسازی باند 29 چپ مهرآباد در سال آینده

در این نشست که 21 اسفند ماه سال 1399 برگزار شد، برنامه زمانبندی پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی در فرودگاه های بین المللی و حوزه ناوبری هوایی مطرح و مقرر شد؛ تا پایان سال ۱۴۰۱ این سیستم به طور کامل با این برنامه پیاده سازی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین روابط عمومی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سيستم مديريت ايمنی فرودگاه های بين المللی ایران پیاده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی