Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت گزارش های مردمی، مبنی بر راه اندازی مزرعه تولید ارز دیجیتالی بیت کوین در بخش جاجرود شهرستان پردیس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه مقام قضایی و نماینده اداره برق در محل حاضر و از بازرسی محل، تعداد ۳۹۰ دستگاه ماینر فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی را کشف و ضبط کردند.

عبدیان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۹۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: ضمن پلمب مکان مورد نظر پرونده در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح های انتظامی، از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح، از شهروندان خواست در صورت مشاهده در برخورد با هرگونه بی نظمی و اخلاق در نظم عمومی ، خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و غیره توسط افراد متخلف و قانون شکن ، از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب را پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در بازدید از تعمیرگاه‌های موتور

عبدیان در ادامه گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ بومهن هنگام گشت زنی و بازدیددر سطح حوزه موفق شدند ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را ، شناسایی و کشف کنند.

وی با بیان اینکه در استعلام انجام گرفته از موتورها، مشخص شد که موتورها مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است، توضیح داد: موتورهای کشف شده از به کلانتری مربوط منتقل تا ماموران کلانتری ضمن شناسایی مالباخته آنها، موتورها را به مالکان آن تحویل دهند.

عبدیان به شهروندان توصیه کرد تا از پارک خودرو وموتور سیکلت در نقاط خلوت و تاریک که محل مناسبی برای سارقان است خودداری و حتی المقدور در مکانهای امن و پارکینگ های عمومی نگهداری کنند.

دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز(سقط جنین) در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در راستای رصد فضای مجازی توسط ماموران پلیس فتای شهرستان به عامل فروش داروهای غیرمجاز( سقط جنین )در فضای مجازی مشکوک و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از رسیدگی به موضوع مشاهده کردند که فردی در فضای مجازی اقدام به فروش انواع داروهای غیر مجاز می تماید که با هماهنگی مقام قضائی در شهر بومهن دستگیر شد.

عبدیان با اشاره به اینکه متهمه به هویت "ی_ص" دارای ۱۹ سال سن بوده،گفت: متهمه این داروهای غیر مجاز را در فضای مجازی به فروش می رساند و به فروش این داروها به بیش از ۱۵ نفر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه متهم به بزه انتساب اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از هموطنان خواست در زمان خرید از فضای مجازی دقت کرده تا قربانی سودجویان فضای مجازی نشوند.

دستگیری سارق خودرو و کشف ۵ فقره سرقت 

عبدیان با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت و سرقت های فاز ۸ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: ماموران پلیس، سارق را دستگیر و به همراه خودروی سرقتی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: سارق در بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو و ۵ فقره سرقت مشاعات منزل ومحتویات خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تصریح کرد: شهروندان؛ خودروها و منازل خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.

دستگیری سارق مغازه در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری سارق سابقه دار مغازه وکشف اموال سرقتی از متهم خبر داد.
عبدیان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک واحد تجاری در این شهرستان موضوع در دستور کار کلانتری ۱۱ پردیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ پردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم سابقه دار را شناسایی و وی را در حالی که قصد داشت اموال مسروقه را از مخفیگاه خود به نقطه ای دیگر انتقال دهد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف ۲ اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: متهم که دارای سابقه کیفری نیز بوده در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد.

دستگیری سارق موبایل قاپ

عبدیان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری و کیف قاپی درمنطقه فاز ۸ پردیس و متواری شدن سارق ، موضوع در دستور ماموران کلانتری ۱۳ دره بهشت قرار گرفت.

فرماده انتظامی شهرستان پردیس افزود: پس از کسب این خبر ماموران کلانتری ۱۳ با اجرای طرح های انتظامی و گشت کنترلی شخص سابقه دار مورد نظر را در را شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به زورگیری و کیف قاپی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس همچنین بیان کرد: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس فرمانده انتظامی شهرستان پردیس فضای مجازی ماموران پلیس دستگیری سارق قرار گرفت اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان