Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@00:43:17 GMT

علت ازدحام مسافران مترو اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۲۱۷۰

علت ازدحام مسافران مترو اعلام شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از   باشگاه خبرنگاران، مجید رستمی با اشاره به اینکه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی شش روزه متاسفانه امروز گویا از سوی بسیاری شرکت‌های خصوصی اصناف و … رعایت نشد افزود: امروز شاهد ازدحام مسافری در ایستگاه‌ها بودیم به همین دلیل به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران جدول زمانبندی حرکت قطار‌ها را همانند روز‌های عادی اجرا کردیم و حرکت‌های تندرو نیز دایر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌های قرنطینه و تعطیلی اعلامی ما را بر آن داشت تا شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به جز روز‌های چهارشنبه ۳۰تیرماه و جمعه یکم مردادماه ۱۴۰۰ همانند روز‌های عادی سرویس دهی کند.

رستمی با بیان اینکه در برنامه روز‌های تعطیل ظرفیت جابجایی مسافران ۱۵ درصد کاهش می‌یابد گفت: در خط پنج نیز قطار‌های تندرو به دلیل کاهش مسافری به صورت عادی حرکت می‌کند که این موضوع باعث ازدحام مسافری شد، اما در همان ساعت اولیه جدول زمانبندی و ازدحام مسافران علیرغم تعطیلی شهر تغییر کرده و با سرویس دهی همانند روز‌های عادی سعی کردیم ازدحام مسافری را کاهش دهیم.

پربیننده ترین استخدام ۱۰۰هزار نـفر در آموزش و پرورش تهران‌ و البرز ۶روز تعطیل شد فاجعه بیخ گوش پایتخت + عکس شرایط خرید سابقه خدمت سربازی چگونه است؟ تالاب گاوخونی در روزگار خشکی! + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

دیگر خبرها

  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی