Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر به اتفاقات اخیری که پیرامون کمیته فوتسال به وجود آمده اشاره کرد و گفت: هدف مسئولان باید این باشد که شان فوتسال ایران به عنوان یکی از شش تیم برتر دنیا که عنوان سومی جهان را هم یدک می کشد را حفظ کنند و به دنبال تخریب این رشته نباشند.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: فروختن ساختمان یا منحل کردن سازمان لیگ یا هر کمیته دیگری اقدامی بسیار غیرحرفه ای و سبک خواهد بود و فوتسال را به بچه سرراهی تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پیشین تیم فوتسال تاسیسات دریایی ادامه داد: این تصمیمات از ابهت این رشته در جهان کم خواهد کرد چرا که فوتسال ایران یکی از قدرت های برتر جهان است و باید تصمیماتی که در این مورد گرفته می شود هم در شان رده جهانی این رشته باشد.

این کارشناس ورزش ادامه داد: متاسفانه مدیران ما عادت کرده اند رشته تیمی که در جهان نتیجه می گیرد و باعث اعتبار و آبروی ورزش ایران است را با کم توجهی هایشان نابود کنند و به آن رشته لطمه بزنند اما به تیم هایی مانند فوتبال که نتیجه هم نمی گیرند بها بدهند. دلیلش هم این است است که شوآف کردن و شعار دادن در فوتبال بیشتر مشتری دارد و مدیران هم به سمت این کارهای شعاری می روند.

رضا ناصری ادامه داد: اگر می خواهیم به ایران و جوانان آن خدمت کنیم باید از رشته هایی که برای ایران افتخار کسب می کنند حمایت کنیم. درست است که توجه رسانه ای به فوتسال کم است و برای مدیران دیده شدن مهم است اما اگر مدیری آمد و فارغ از این مسائل به فوتسال خدمت کرد کار درستی کرده است نه این که بخواهند با نمایش در فوتبال به فکر دیده شدن باشند.

ناصری که به عنوان مربی و کارشناس در بسیاری از برنامه های رادیو و تلویزیون حضور دارد ادامه داد: وقتی از یک مربی می خواهیم که موفق شود باید امکانات و ابزار موفقیت را در هم در اختیارش بگذاریم. باید به فوتسال به اندازه تیم سوم دنیا و یکی از برترین های جهان توجه کرد و از کادر فنی و بازیکنان حمایت کرد.

این مربی فوتسال افزود: مگر مسئولان ما برای فوتسال چه می کنند که انتظار موفقیت هم دارند. به سرمربی تیم ملی و بازیکنان چقدر رسیدگی مالی می کنند؟ الان بازیکنان فوتسال شغل اولشان چیز دیگری است. فوتسال در اولویت آنها نیست. چرا باید تفاوت مالی فوتسال و فوتبال اینقدر باشد؟ چرا بازیکنان تیم ملی برای درآمد بیشتر باید بروند در تیم های بانکی بازی کنند؟

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران در مورد حضور سه گلر در ترکیب 16 نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: از آنجایی که حرکات دروازه بان در طول بازی به گونه ایست که ممکن است با اخطار و اخراج همراه شود به نظرم حضور سه دروازه بان بسیار مهم است و خیال کادر فنی را راحت می کند. این تصمیم قطعا به سود تیم ملی خواهد بود.

کد خبر 5262162

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا ناصری فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس دربی 96 المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد فرهاد مجیدی جام حذفی دربی تیم ملی فوتبال ایران لیگ دسته اول فوتبال باشگاه پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران فوتسال ایران دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر دوشنبه در دیدار با روح الله فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور گفت: یکی از دلایلی که سبب شد ما به توان داخلی متکی باشیم، تحریم ها علیه کشور بود که البته این بدان معنا نیست که ما از تحریم استقبال می کنیم، اما این امر سبب شد تا کشور به توان داخلی تکیه کند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر محدودیت ها وجود نداشت ما همواره وابسته بودیم و اعتماد به نفس نداشتیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه پس از عملیات وعده صادق نگاه دنیا به ایران تغییر کرد افزود: این عملیات قدرتمندانه سبب شد تا برخی ها که با انقلاب اسلامی همراه نبودند به خود بیایند.

وی تصریح کرد: امروز نسل جوان ما باید با توکل به خدا به آینده امیدوار باشند و به جذابیت های کاذب غرب دل خوش نباشد.

امام جمعه قم عنوان کرد: امروز طلاب و پژوهشگران حوزوی زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه علمیه هستند که البته این افراد نیز همانند سایر اقشار مشکلات معیشتی دارند که باید شرایط برای کار علمی و بدون دغدغه نخبگان فراهم شود.

در ابتدای این دیدار نیز معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گزارشی از فعالیت ها در حوزه های علمی و موضوعات دانش بنیان ارایه کرد

کد خبر 6092630

دیگر خبرها

  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد