Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر امروز ناوگروه‌های ما در دوردست‌ها پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درمی‌آورند، بی‌شک به پشتوانه شما جوانان انقلابی و غیور این مملکت است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام آجا، امیر دریادار خانزادی، با حضور در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این یگان، با دانشجویان دوره کارورزی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر یکی از مراکز آموزشی مهم و حساس این نیروی راهبردی است و نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف نیروی دریایی ارتش در آینده دارد، افزود: مسئولیت، مدیریت و فرماندهی این دانشگاه به ویژه در گام دوم انقلاب برای نیروی دریایی ارتش سرنوشت‌ساز است.

فرمانده نیروی دریایی اضافه کرد: امروز خیزش تمدن ایران اسلامی به برکت انقلاب باعث شده است که فرزندان این مملکت در نسل‌های مختلف بر عرشه شناور‌های نیروی دریایی ارتش وارد مناطق دریایی جهان شوند که در تاریخ ایران بی نظیر است.

خانزادی با تاکید بر اینکه بصیرت دینی از مهمترین اهداف پرورش نیروی کارآمد است، افزود: از شاخصه‌های یک فرد نظامی ایمان، شجاعت و دانش است و وقتی که این سه اصل را کنار هم می‌گذاریم در دل آن باید بصیرت دینی به وجود آید و شما عزیزان یکی از ابزار‌ها و سلاح‌های مهم که باید به همراه داشته باشید، بصیرت دینی است.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان باید نظم، انضباط و شکیبایی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: حضور دانشجویان در دوره کارورزی، نسل آینده نیروی دریایی ارتش را خیلی قوی خواهد کرد. حضور در دوردست‌ها برای نیروی دریایی ارتش اقتدارآفرین است و آنچه که به عنوان دانش در این دانشگاه به دست آورده اید، عملاً در دریانوردی از نزدیک آن‌ها را لمس می‌کنید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه شما دانشجویان آینده‌سازان نیروی دریایی هستید، اظهار داشت: اگر امروز ناوگروه‌های ما در دوردست‌ها پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درمی‌آورند، بی‌شک به پشتوانه شما جوانان انقلابی و غیور این مملکت است.     بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین خانزادی ارتش بندر عباس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین خانزادی ارتش بندر عباس نیروی دریایی ارتش ایران اسلامی دوردست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین پرچم مزین به نام امام رضا (ع) در ساوه به اهتزاز درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ظهر چهارشنبه‌های امام رضایی و در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت بزرگترین پرچم مزین به نام مقدس امام رضا علیه السلام در ابعاد ۱۰ در ۲۰ متر در بلندترین نقطه شهر و بر فراز بام ساوه به اهتزاز درآمد.

دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه در این آئین گفت: در دهه کرامت ۱۵۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان توسط ۱۹ کانون تخصصی و ۱۵ کانون عمومی اجرا خواهد شد که اهتزاز پرچم در بام ساوه و حضور در نماز جمعه آغازگر برنامه‌های این دهه است.

سیدرضا طباطبایی ضمن قدردانی از مجموعه شورای شهر و شهرداری در ایجاد حال و هوای امام رضایی در سطح شهر خواستار اجرای برنامه‌های متنوع همزمان با دهه کرامت شد و بر ترویج فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد.

در این آئین معنوی همزمان با قرائت صلوات خاصه و مداحی ذاکرین اهل بیت، پرچم امام رضا (ع) به اهتزاز درآمد و به شرکت کنندگان نبات تبرک اهدا شد.

کد خبر 6100789

دیگر خبرها

  • بزرگترین پرچم مزین به نام امام رضا (ع) در ساوه به اهتزاز درآمد
  • اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی در منطقه گردشگری عباس آباد
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • نیروی دریایی ارتش هیات پژوهشی به قطب جنوب اعزام می‌کند
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد