Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز پرداخت پول مالباختگان پرونده معروف به پرهام آزادشهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، هادی هاشمیان بیان کرد: اموال محکومان که توقیف شده بود، پس از چند مرحله برگزاری مزایده بالاخره به فروش رفت و پول آن امروز به حساب دادگستری واریز شد و همین امروز هم بلافاصله پس از انجام تشریفات مالی، پول به حساب حدود هزار و 700 مالباخته گلستانی واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در این مرحله برای همه شاکیانی که در دادسرا حاضر شده بودند و درخواست رد مال داده بودند 15 درصد از مبلغ پولشان به حسابی که قبلا در پرونده خود اعلام کرده بودند، واریز شد.
وی ادامه داد: هفته آینده از دادسرای گرگان با حدود 400 نفر از شاکیان گلستانی که شماره حساب اشتباه اعلام کرده بودند، تماس گرفته می‌شود و پس از دریافت شماره حساب جدید، پولشان واریز می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری این افراد نیست.
هاشمیان تاکید کرد: پول حدود 200 مالباخته استان سیستان و بلوچستان هم از هفته آینده پس از محاسبه درصد هر نفر، به تدریج به حساب آنان واریز می‌شود.
رئیس کل دادگستری گفت: مابقی پول مالباختگان هم پس از مزایده اموالی که تا الان به فروش نرفته است، پرداخت خواهد شد.
وی افزود: یکی از محکومان این پرونده هم تاکنون موفق به جلب رضایت حدود 100 نفر از شاکیان این پرونده شده است.
هاشمیان گفت: بررسی دوباره لیست اموال محکومان این پرونده و برگزاری چند باره مزایده املاک توقیف شده، علت زمان بر شدن پرداخت پول مالباختگان بود.
رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در پرونده 33 هزار صفحه‌ای معروف به پرهام آزادشهر که رای آن آذر ماه سال 98 در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی استان گلستان صادر شد، بیش از 2 هزار شاکی از گلستان بودند که 114 میلیارد تومان مال خود را از دست داده اند.
سه محکوم این پرونده از سال 92 با این ادعا که می‌توانند خودرو‌های ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، از مردم کلاهبرداری کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرهام آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان

رئیس کل دادگستری کردستان از روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان درخواست کرد در تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه با شورای معاونان، رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضائی استان کردستان اظهار کرد: مدیران قضائی استان در سال جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضائی آنها را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: مسئولان قضائی استان باید در جهت تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: سند تحول قضائی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضائی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

حجت‌الاسلام حسینی بر تکریم مراجعان به دستگاه قضائی تاکید و تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

وی خطاب به رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان، بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تأمین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: ضروری است تا در سال جاری قضات در جهت مختومه کردن پرونده‌های قضائی توأم با اتقان آرا تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

حجت‌الاسلام حسینی بر استفاده بیشتر از ظرفیت صلح یاران در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضائی نیز تاکید کرد.

کد خبر 748339

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت