Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - برخی از ادارات در رعایت محدودیت ساعت کاری تخطی می‌کنند به نحوی که روزانه بیش از شش اداره محدودیت را رعایت نمی‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، محدودیت ساعات کاری در ادارات شهرستان کاشان یکی از سیاست‌هایی بود که منجر به کاهش مصرف برق در بخش اداری و تامین کمبودهای برق در بخش مصارف خانگی است که در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته نیز تعطیلی پنجشنبه‌ها بود که چند روزی است این دو قانون در حال اجرایی است و خوشبختانه با اجرایی شدن این قانون میزان قابل توجهی از برق مصرفی ادارات در بخش خانگی مورد استفاده قرار گرفت.

اما متاسفانه برخی از ادارات در شهرستان کاشان به این موضوع بی‌توجه هستند و محدودیت ساعت فعالیت را رعایت نمی‌کنند و مصرف برق آنان همانند پیش از ابلاغ مصوبه است و این موضوع نشان از بی‌توجهی مسئولان آن اداره است.

محدودیت‌ها از ساعت 18 امروز تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد+ جزئیات تعطیلی‌هاروحانی: لحظه‌ای نیست که دولت به فکر مردم نباشد/ تا آخرین ساعت مسئولیت داریم و تلاش خواهیم کرداختلال چندین ساعته در اینترنت و خطوط تلفن شهر صدرا و مدیرانی که پاسخگو نیستند

امیر رمضانی در گفت‌وگو خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به محدودیت زمانی ساعات کارکرد ادارات در شهرستان کاشان بر اساس ابلاغیه از سوی استانداری اظهار داشت: این اقدام خوشبختانه تاثیر مثبتی بر شبکه توزیع برق داشته است و موجب کاهش مصرف در بخش اداری شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه با وجود ابلاغ از سوی استانداری برخی از ادارات شهرستان کاشان هنوز این موضوع را رعایت نمی‌کنند، افزود: روزانه شش الی هشت اداره وجود دارد که موضوع محدودیت ساعات کارکرد فعالیت خود را رعایت نمی‌کنند که از طریق فرمانداری به آنان تذکر داده شده است.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان ضمن اشاره به جزئیات محدودیت ساعت عملکرد ادارات ابراز داشت: هشت الی 10 اداره شهرستان کاشان این موضوع را اصلا رعایت نمی‌کنند، دو الی سه مورد از ادارات محدودیت زمانی را تا حدودی رعایت نمی‌کنند، دو الی سه ادارات نیز با وجود رعایت زمان کارکرد اما تجهیزات خود را خاموش نکرده و مصرف برق آنان کاهش پیدا نکرده که به آنان تذکر داده شده است.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت نمی کنند شهرستان کاشان محدودیت ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل

فرماندار شهرستان کاشان آخرین وضعیت این شهرستان را پس از وقوع سیل تشریح کرد.

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074487 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد