Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک و تهنیت گفت.


به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

عید سعید قربان یکی از اعیاد مهم مسلمانان است که در آن انسان های وارسته و با ایمان برای حفظ کرامت انسانی و دستیابی به مقام والای انسانیت، اسماعیل وجود خود را قربانی می کنند تا بتوانند با نزدیکی بیشتر به خداوند باریتعالی و حرکت در مسیر عبودیت و بندگی و اثبات آن در پیشگاه خدای بزرگ، جشن رهایی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید قربان فرصتی است برای اخلاص و بندگی و دست شستن از خواسته ها، تمایلات و آمال درونی و دنیوی تا انسان از هر چه غیر خداست رهایی یابد و آن گاه با ره توشه ای که ذخیره کرده است، گوهر وجودی خویش را به محضر پروردگار جهانیان عرضه کند. در چنین حالتی است که انسان، آزمایش های الهی را با سربلندی پشت سر می گذارد و بر بلندای قله انسانیت قرار می گیرد.

این عید بزرگ بر تمامی انسان های شایسته ای که همواره در برابر فرمان الهی خضوع و خشوع دارند و رضایت خداوند را در خدمت و خدمت رسانی به خلق جست و جو می کنند، مبارک و فرخنده باد.

اسماعیل لله گانی

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد

به‌دنبال استقبال مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) برای شرکت‌های سیمان فارس، کاشی و سرامیک سعدی و پنجره آریا از سوی این بانک تمدید شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علاقه‌مندان تا روز سه‌شنبه اول خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند. 

این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب 25 درصد، سه ساله (36 ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و با امکان بازخرید پیش از سررسید منتشر می‌شود.  

از جمله مزایای خرید این اوراق می‌توان به دریافت بالاترین نرخ سود اوراق منتشره فعلی شبکه بانکی، تضمین دریافت اصل و سود در مواعد مقرر، امکان پرداخت سود قطعی پس از اتمام طرح علاوه بر سود علی‌الحساب و... اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد