Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@00:17:55 GMT

رفع چالش آب‌گرفتگی معابر منطقه 17

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۲۷۳۲

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 17 از احداث 8کیلومتر و 470 متر طول شبکه جمع آوری آب های سطحی درمعابر محلات منطقه 17 در کمتر از یک سال خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده در سال جاری 10 کیلومتر طول احداث شبکه جمع آوری آب های سطحی معابر در این منطقه احداث شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، داود لطفی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: یکی از مشکلات معابر محلات این منطقه جنوبی پایتخت شبکه جمع آوری آب های سطحی بوده که خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری به این موضوع توجه ویژه ای شده است، به طوری که با اجرای این عملیات در زمان بارندگی شاهد رفع چالش آب‌گرفتگی معابر منطقه 17 هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطفی افزود: عملیات فنی و عمرانی شبکه جمع آوری آب های سطحی از ابتدای مهره ماه سال گذشته تا خرداد ماه سال جاری 8کیلومتر و 470 متر طول به اجرا در آمده است و این طرح در قالب طرح های توسعه محله ای همچنان ادامه داد.
شهردار منطقه 17 به معابر مورد اجرای این طرح در سه ماه نخست سال 1400پرداخت، گفت: در خیابان آقانوری، خیابان قدرپاکی کوچه علی محمد مبتدا، خیابان مهمان نوازان خیابان اصفهانی خدام حسینی، خیابان فریدون احمدی خیابان یکتاثانی، خیابان قدرت پاکی کوچه صاحب الزمان (عج)، خیابان علی اکبر زاهد تقاطع کوچه صمیمت، خیابان طاهری کوچه علیمرادی کوچه گلها، خیابان مسجد خیابان رمضانی کوچه علامه مجلسی، خیابان زمزم خیابان مهران شمالی کوچه حسینی، خیابان آقا یاری کوچه عزیز عسگری و کنار گذر پل قلعه مرغی شبکه جمع آوری آب های سطحی مورد احداث قرار گرفته است.
لطفی تصریح کرد: در نظر داریم تا پایان سال 1400 ده کیلومتر طول شبکه جمع آوری آب های سطحی در معابر 14 محله این منطقه احداث کنیم، که تاکنون نزدیک به دو کیلومتر و 500 متر طول به اجرا در آمده که به عبارتی 25 درصد از برنامه ریزی این طرح در سه ماه ابتدای سال به مرحل بهره برداری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شبکه جمع آوری آب های سطحی منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،، روابط عمومی شرکت توزیع برق استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انجام تعمیرات و‌نوسازی شبکه‌های برق رسانی فردا ۱۵ اردیبهشت فرایند قطعی برق در محدوده‌های زیر؛
۱- بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل چهار راه هواپیمایی تا چهارراه استانداری و کوچه‌های منتهی به بلوار
۲- بلوار حافظ از چهار راه دامپزشکی تا روبروی اداره پست مرکزی و کوچه‌های منتهی به بلوار
۳- خیابان ورزش و خیابان پرستار
از ساعت ۰۵:۳۰تا ۰۸:۳۰ صبح، به مدت ۳ ساعت اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • جمع آوری تمام آب‌های سطحی در دزفول طی سه ساعت
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.