Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به روزرسانی های ملایم در بدنه خودرو جای خود را به فضای داخلی و تعداد زیادی سیستم ایمنی با استاندارد بالا داده است. جیپ قطب نما جدید برای 2022 آشنا به نظر می رسد. از نظر فنی، SUV کامپکت به روز شده جیپ اولین بار در نوامبر سال 2020 در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو در چین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط با چند تصویر که نمای بیرونی و داخلی را نشان می دهند، اما اکنون قطب نما جدید را در نمایشگاه اتومبیل 2021 شیکاگو برای وسایل خود برای مخاطبان آمریکایی آماده کرده است.

مشخصات جیپ قطب نما 2022

تفاوت های خارجی زیادی بین قطب نما فعلی و جدید نخواهید دید. این کاملاً یک لیفت صورت جزئی است که عمدتا بر روی تغییرات در قسمت جلو و عقب متمرکز شده است. چراغ های جلو جدید LED در جلو قرار دارند ، در حالی که چراغ های عقب برای برخی از تریم ها کمی طراحی مجدد و گزینه های LED را دریافت می کنند. هنوز یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر در زیر کاپوت مشاهده خواهید کرد که 177 اسب بخار قدرت (132 کیلووات) و 172 پوند فوت (233 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این نیرو هنوز از طریق یک اتومبیل شش سرعته در مدل های دو چرخ متحرک ، یا یک اتوماتیک نه سرعته برای چهار چرخ متحرک انجام می شود.

به روزرسانی بزرگ برای سال 2022 وارد بازار می شود و واقعاً قابل توجه است. در مرکز داشبورد یک صفحه لمسی 8.4 اینچی یا 10.1  قرار دارد تا کلیه نیازهای سرگرمی و اطلاعاتی شما را مدیریت کند. یک فرمان جدید چند منظوره همراه با کنترل های عملی نیز وجود دارد. صندلی های عقب گرم / تهویه شده در حال حاضر در برخی از مدل ها موجود است و جیپ حتی در مورد نگهدارنده های فنجان نیز دقت به خرج داده است. این قطعاً یک تجربه مجلل در مقایسه با قطب نما قبلی است.

این تجربه همچنین با افزایش فناوری و به ویژه سیستم های ایمنی با کمک راننده همراه است. جیپ 2022 قطب نما بیش از 75 ویژگی مربوط به ایمنی دارد که به گفته این شرکت بیش از هر وسیله نقلیه دیگری در این مدل است. هشدار برخورد با ترمز اتوماتیک ، کمک به حفظ مسیر ، تشخیص عابر پیاده / چرخه ، مدیریت خط فعال ، نظارت بر نقاط کور ، و هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب در کل صفحات قطب نما استاندارد است. جیپ همچنین یک سیستم کمکی نیمه مستقل در دسترس به نام Highway Assist ارائه می دهد که امکان رانندگی خودکار روی چرخ و چشم در جاده را فراهم می کند.

 جدیدترین سیستم Uconnect 5 ویژگی های فراوانی را به قطب نما وارد کرده است که از جمله آنها می توان به اتصال الکسا و به روزرسانی های بیش از حد هوا برای پر کردن اوضاع اشاره کرد. Apple CarPlay و Android Auto موضوعی استاندارد هستند و می توان سیستم را برای پنج پروفایل خاص برنامه ریزی کرد تا همه چیز را از تنظیمات موسیقی گرفته تا تنظیمات کنترل آب و هوا به خاطر بسپارد.

بیشتر بخوانید

شرکت جیپ خودروی جدید برقی خود را در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو خارجی شرکت جیپ قطب نما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان

جهانبخش یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن از مهم ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

وی گفت: هر چند تلاش ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، ولی افزایش تردد به داخل کشور از کشورهای همسایه نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت امور بهداشتی دانشگاه ادامه داد: عملیات ایمن سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیر گرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم الی سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور شروع و به اتمام رسید و مرحله دوم نیزاز سی‌ام اردیبهشت لغایت یکم خرداد ماه اجرا خواهد شد.

دکتر یوسفی خاطرنشان کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال از دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ با هدف ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کودکان زیر ۵ سال مهاجران خارجی اجرا و بیش از ۷۵ درصد واکسیناسیون شده‌اند.

کد خبر 6093768

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال