Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر وحید رضایی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: از آنجا که کشت صیفی جات و آبیاری آن با فاضلاب تصفیه نشده بهداشت عمومی مردم شهرستان را تهدید می کرد، محل کشت این صیفی جات که بیش از ۱۰ هکتار بود، کاملاً معدوم شد.

این گزارش حاکی است، موضوع آبیاری قسمتی از مزارع کشاورزی بناب با فاضلاب جزو موضوعات اصلی طی چندین سال اخیر کارگروه سلامت بود که در نهایت به همت مسئولین شهرستان این مصوبه عملیاتی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اقدام جمع کثیری از شهروندان بنابی از اقدام انقلابی مسئولین شهرستان بویژه دستگاه قضایی، فرمانداری، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به خاطر معدوم سازی این مزارع و توجه به سلامتی مردم تشکر کرده و خواستار استمرار این طرح در سایر مناطق آلوده شدند.

برچسب‌ها صیفی جات کشاورزی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صیفی جات کشاورزی بهداشت و سلامت صیفی جات کشاورزی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس