Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:39:03 GMT

ایجاد پد بالگرد در مسیر ایلام مهران ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۲۸۵۹

ایجاد پد بالگرد در مسیر ایلام مهران ضروری است

به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز سه شنبه در نشست کمیسیون راه های استان ایلام تاکید کرد: همه دستگاه‌های مرتبط باید از هم‌اکنون در خصوص تکمیل زیرساخت‌های اربعین بصورت جدی پای کار بیایند، چرا که اربعین امسال در فصل گرما انجام خواهد شد و ما باید حداقل بیش از ۶۰ میلیون آب بسته‌بندی پیش‌بینی کنیم و برای حضور بیش از هفت میلیون نفر در مهران برنامه‌ریزی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: برای تامین تجهیزات و تکمیل زیرساخت‌های اربعین ایلام با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیادهای برکت و علوی نشستی برگزار و در این نشست تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام همچنین بر راه اندازی روشنایی کمربند شرقی تا ابتدای مردادماه تاکید کرد و افزود: باید این مسیر از ایمنی و روشنایی کامل با توجه به تردد کامیون ها برخودار شود.

کرمی گفت: همچنین واحدهای شن و ماسه باید موارد لازم در خصوص مقررات تعیین شده را رعایت کنند و در صورت تخلف رانندگان کامیون با توجه به مشترک بودن این تخلف هر دو گروه جریمه خواهند شد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام از صنعت، معدن و تجارت استان خواست: واحدهای معدنی متخلف را شناسایی و با آنها برخورد قانونی کند.

در این نشست اعضا پس از بحث و گفت و گو در خصوص دستور کار جلسه تصمیماتی در راستای رفع مشکلات مطورحه مصوب شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بنياد مسكن انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بنياد مسكن انقلاب اسلامی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بنياد مسكن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس