Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: با ممنوع شدن هر گونه مسافرت از امروز هرگونه ورود و خروج به استان بشدت کنترل و متخلفان جریمه می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ ابوالفضل قلی پور در جلسه فوق العاده ستاد کرونای استان قزوین که ظهر سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به شرایط کرونایی ایجاد شده محدودیت های تردد در استان از ساعت 12 امروز آغاز شده و تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پلیس در اجرای طرح ممنوع بودن تردد جاده ای جدی است و هر مسیری که دوربین های ثبت تخلف نقص فنی داشته باشد با حضور فیزیکی پلیس برای جلوگیری از هر گونه مسافرت اقدام خواهد شد.

سرهنگ قلی پور تصریح کرد: انتظار می رود با اطلاع رسانی بموقع به مردم مسیرهای مسدود شده اعلام شود و راه اندازی سامانه ای در این زمینه می تواند مفید باشد.

وی اضافه کرد: همچنین منع تردد شبانه در داخل شهرها از ساعت 22 شب تا 3 بامداد با جدیت اجرا شده و متخلفان 200 هزار تومان جریمه می شوند.

قلی پور گفت: شهرستانهای قزوین، البرز و تاکستان در وضعیت قرمز هستند و ورود خروج خودرو از این شهرها با دقت کنترل خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: از 22 تیرماه تاکنون بیش از 58 فقره جریمه یک میلیون تومانی به صورت دستی و 1012 مورد جریمه 200 هزار تومانی و 1877 مورد با دوربین اعمال قانون شده است.

وی بیان کرد: نیروهای پلیس همواره در صحنه حضور دارند و در معرض آلودگی جدی هستند لذا برای حفظ این نیروها به عنوان ارزشمندترین سرمایه ناجا انتظار داریم واکسیناسیون این گروه در اولویت قرار گیرد.

سرهنگ قلی پور تصریح کرد: 70 درصد نیروهای پلیس در صحنه های مختلف حضور میدانی دارند و خطر ابتلا در آنها بسیار بالاست و انتظار داریم واکسیناسیون این گروه تسریع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین قلی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی (عمده) به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته بانک سپه از فهرست سهامداران عمده چند نماد از جمله فاذر خارج شد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iyx

دیگر خبرها

  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان