Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ؛محمد درافشانی روز سه شنبه  با اعلام این خبر افزود: این جشنواره از ۳۰ تیرماه تا هفتم  مردادماه با ویژه برنامه‌های متنوعی با هدف "ایجاد نشاط اجتماعی"،"ارتقای سواد دینی شهروندان" و "انتقال پیام عید قربان و عید بزرگ غدیر خم به عموم مردم " برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این جشنواره که از عید قربان آغاز و تا عید غدیر خم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد، بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین، مجموعه شهرداریهای قزوین و سازمانهای وابسته، ادارات، سازمانها، مساجد، اصناف و محلات مشارک دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول برنامه عصر خاطره  با عنوان "شاهدان علوی" را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت اعلام کرد و افزود:در این برنامه از  سادات شهید و مادران سیده شهید در فضای رو باز مزار شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر می شود.

درافشانی گفت: برگزاری پویش مردمی ذکر هر روزمان یا علی را از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت است.

این مسوول اضافه کرد: در این پویش کسبه کهن شهر تاریخی فرهنگی قزوین در اقدامی نمادین با بالا بردن کرکره های مغازه هایشان و همزمان با آغاز کسب و کار به گفتن ذکر یا علی خواهند پرداختند، این پویش در راستای فرهنگ سازی گفتن ذکر یا علی و جاری شدن سیره علوی در زندگی آنان، انجام می شود.

درافشانی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت می‌توان به برگزاری ویژه برنامه "یک قطره زندگی" و "تجلیل از زوج های شهرداری قزوین" اشاره کرد که در این برنامه از ۱۰ اهدا کننده خون برتر شهر قزوین و زوج هایی که سال ۹۹ عقد کرده اند، تجلیل خواهد شد. 

وی نگارش علوی و خوشنویسی زنده اشعار و احادیث" را از دیگر برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت برشمرد و افزود: این برنامه با همکاری انجمن خوشنویسان و بسیج هنرمندان قزوین و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه امینی ها برگزار می شود.

معاون شهردار قزوین در ادامه از  اجرای مسابقه تفسیرخطبه غدیر خبر داد و افزود: این مسابقه در ۲۵ مسجد شهر قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار خواهد شد.


برگزاری جشن های خیابانی دهه ولایت در ۱۰ محله شهر قزوین 

درافشانی افزود: برگزاری جشن های خیابانی در ۱۰ محله شهر قزوین با موضوع غدیر خم از جمله برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با همکاری بنیاد غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه فرهنگی "گذر غدیر" از دیگر برنامه‌هایی که برای دهه مبارک  ولایت و امامت پیش بینی شده است و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در خیابان شهداء با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می شود.

این مسوول تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت این ایام فرخنده، برگزاری "چارپایه خوانی غدیر"  در سطح محلات کهن شهر تاریخی قزوین است و همچنین
اجرای مسابقه مولودی خوانی ویژه تمام گروه های سنی از دیگر برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت خواهد بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با همکاری بنیاد غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی اجرا خواهد شد.

درافشانی اظهار کرد: مراسم "شب شعر غدیر" از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام به شمار می رود.

وی یادآورشد: اجرای ورزش زورخانه ای در معابر و پارک ها با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، "اطعام غدیر" توسط خیرین قزوینی در سطح شهر و مساجد و تولید تیزر  و نمآهنگ غدیر در فضای مجازی نیز در دهه امامت و ولایت تدارک دیده شده است. 

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تاکید کرد: مشارکت با مساجد و هیات های مذهبی در برگزاری ویژه برنامه‌های اعیاد قربان تا غدیر خم و همچنین فضا سازی شهری در تیر بردها از دیگر اقدامات شهرداری به مناسبت دهه امامت و ولایت به شمار می رود.

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری قزوین عید سعید قربان عید سعید غدیرخم استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری قزوین عید سعید قربان شورای شهر شهرداری قزوین عید سعید قربان عید سعید غدیرخم استان قزوین برنامه های شهرداری قزوین به مناسبت رعایت پروتکل های بهداشتی مناسبت دهه امامت و ولایت دیگر برنامه برگزار می شود ویژه برنامه شهر قزوین غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم مستند «رخ» به کارگردانی سام کلانتری در اولین حضور بین المللی خود جایزه اصلی چهل و ششمین دوره جشنواره فیلم مسکو را از آن خود کرد.

«رخ» برداشتی آزاد از زندگی و رویاهای نقاش بزرگ سبک سوررئالیسم ایران، علی اکبر صادقی است.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: سام کلانتری و آرش صادقی، مدیر فیلمبرداری: رضا تیموری، تدوین: مستانه مهاجر، طراحی صدا: انسیه ملکی، طراح جلوه های بصری: افشین صادقی، مدیر جلوه های بصری: جواد مطوری، صدابردار: شاهین پور داداشی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: رسا شیخ، تهیه کننده اجرایی: بنیاد علی اکبر صادقی، اشکان صادقی.

جایزه بزرگ جشنواره کازابلانکای مراکش به «برنده‌ها» رسید

فیلم سینمایی «برنده‌ها» در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه جشنواره کازابلانکای مراکش به نمایش درآمد و موفق به دریافت جایزه بزرگ این فستیوال شد. حسن ناظر کارگردان «برنده‌ها» که به‌صورت آنلاین در مراسم اختتامیه حضور داشت، برای دریافت این جایزه از هیأت داوران و رییس جشنواره قدردانی کرد.

در جشنواره کازابلانکای مراکش که از ۳۱ فروردین تا ۶ اردیبهشت مصادف با ۱۹ تا ۲۵ آپریل برگزار شد، فیلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی نیز در بخش مسابقه این فستیوال حضور داشت.

پخش بین‌الملل «برنده‌ها» بر عهده «دریم لب فیلم» قرار دارد و به‌زودی این فیلم در چند فستیوال جهانی دیگر نیز به نمایش درمی‌آید. این فیلم همچنین توسط شرکت مدرن فیلم در سینماهای انگلستان به مدت ۲ ماه به اکران در آمد.

رضا ناجی، حسین عابدینی، ملالی زیکریا، محمود جعفری، پارسا مقامی، هلیا محمدخانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، شهرزاد کمال‌زاده، مانی نورمحمدی، ماهان نورمحمدی، محسن فدایی‌باش، رضا مقامی، اصغر سمسارزاده و میرطاهر مظلومی، بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. محسن مسافرچی به عنوان تهیه‌کننده ایران در این فیلم حضور دارد. پل ولش، نادیرا ماری و جنیفر آرمیتاج نیز تهیه‌کنندگان خارجی این فیلم هستند.

دیگر عوامل «برنده‌ها» عبارت هستند از مدیر تولید: مجتبی نورمحمدی، مدیر فیلمبرداری: آرش سیفی، طراح صحنه: محمد محمدی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

«آوای ابرها» راهی کلمبیا شد

انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره، به سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن کاریبتونز کلمبیا راه یافت.

این جشنواره از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سانتا مارتا کشور کلمبیا برگزار می‌شود.

همزمان با اولین حضور بین‌المللی «آوای ابرها»، از پوستر بین‌المللی این اثر که طراحی آن برعهده سینا رعیت‌دوست بوده است، رونمایی شد.

هدف جشنواره کاریبتونز، تشویق ساخت انیمیشن‌های سمعی و بصری و همچنین ارایه سناریوهایی‌ است که در آن شیوه‌های دیجیتالی توسعه یافته به کار برده شده است. همچنین این رویداد استعدادهایی را که در این حرفه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند، شناسایی می‌کند.

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آنها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابرها سفر می‌کنند ...

دیگر عوامل این اثر عبارتند از مدیر هنری: محمد لطفعلی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی و محصول: مرکز فیلم جوان سوره.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

کد خبر 6089719

دیگر خبرها

  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود