Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دیدارهای هفته پایانی لیگ یک، شب گذشته برگزار شد و در پایان تیم‌های فجرسپاسی شیراز و هوادار تهران با ایستادن در رده‌های اول و دوم به لیگ برتر فوتبال صعود کردند.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پایانی میان تیم بادران و ملوان بندرانزلی که تا دقیقه ۸۹ با تساوی بدون گل در جریان بود، رضا کرمانشاهی که قضاوت این دیدار را بر عهده داشت پنالتی عجیبی به سود بادران اعلام کرد که به راحتی می‌شد تشخیص داد در محوطه جریمه ملوان برخوردی صورت نگرفته است و بازیکن بادران به شکل آماتور گونه‌ای دست به شبیه سازی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم کرمانشاهی باعث شد شائبه‌های زیادی برای پیروز کردن بادران که در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر قرار داشت و در نهایت به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست به لیگ برتر صعود کند، ایجاد شود.

کرمانشاهی در پی این اتفاق، معطلی ۶۰ دقیقه‌ای تیم داوری در کنار زمین به خاطر قطعی برق ورزشگاه و تجزیه و تحلیل اشتباه خود در آن صحنه را دلیل اعلام پنالتی به سود بادران اعلام و بابت این تصمیم از “همه” عذرخواهی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا کرمانشاهی بادران تهران رضا کرمانشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند

میثم سهیل‌پور سرمربی، میلاد منصوری سرپرست، محمدحسین امیری و امیرحسین وحیدی بازیکنان تیم و حسن عبدالعلی‌زاده سرمربی امید‌های تیم اتحاد ستارگان تا اطلاع ثانوی محروم شدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

tags # فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر