Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کیا محمد صدرا طاهر اسمعیل که شاکیان معتفدند هویت واقعی اضش محمدرضا طاهر اسمعیل است و ۶ سال از سن شناسنامه ای ارائه شده برای او بیشتر دارد را برای تست دی ان ای به آزمایشگاه مد نظر فدراسیون و هیات فوتبال تهران فرستاد اما شاکیان پرونده می گویند آن شخصی که باشگاه کیا او را برادر محمد صدرا معرفی کرده بود، مهدی رستم نژاد، دروازه بان سابق میعاد کوشان تهران، متولد سال ۱۳۸۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمت راست تصویر محمد صدرا طاهر اسمعیل طبق شناسنامه و به ادعای آکادمی کیا ایستاده که شاکیان می گویند هویت واقعی محمدرضا طاهر اسمعیل است. سمت چپ محمدرضا طاهر اسمعیل طبق ادعای آکادمی کیا و مهدی رستم نژاد طبق ادعای باشگاه های شاکی… عکس از میثم دهاقین

شاکیان پرونده منتظر بودند دیروز همین شخص که باشگاه کیا او را محمدرضا طاهر اسمعیل و دیگران او را مهدی رستم نژاد معرفی می کنند به همراه محمدصدرا در آزمایشگاه حاضر شود و تست دی ان ای بدهد اما این شخص فعلا ناپدید شده است. خاواده طاهر اسمعیل می گویند او معتاد شده و دفعه قبل هم به زور دریافت پول به جلسه کمیته انضباطی آمده بود اما شاکیان پرونده می گویند بحث اعتیاد برادر بازیمکن تقلبی تیم کیا صحت ندارد و این شخص اگر در تست دی ان ای شرکت می کرد مشخص می شد برادر بازیکن تیم آکادمی کیا نیست و به همین دلیل از حضور در آزمایشگاه خودداری کرده است. این تصویر مهدی رستم نژاد دروازه بان میعاد کوشان است که شاکیان می گویند او را به جای محمدرضا طاهر اسمعیل جا زده اند.

پرونده همچنان در کمیته استیناف است و کمیته منتظر جواب تست دی ان ای محمدصدار طاهر اسمعیل است تا سن واقعی این بازیکن مشخص شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تست دی ان ای آکادمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است

باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را درمورد آکادمی این باشگاه منتشر کرد.

باشگاه استقلال، با انتشار اطلاعیه‌ای به خانواده‌ها هشدار داد فریب افراد سودجو که اقدام به سواستفاده از نام آکادمی باشگاه استقلال می‌کنند را نخورند.

در این اطلاعیه آمده است:

"برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده‌اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت."

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل