Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجو کیه لینی در جریان دیدار فینال یورو 2020 بین ایتالیا و انگلیس برخورد جالبی با بوکایو ساکا داشت. کیه لینی در دقیقه پنجم وقت های تلف شده نیمه دوم با خطای به موقع خود مانع ایجاد یک موقعیت خطرناک روی دروازه ایتالیا شد. این صحنه به یکی از لحظات ماندگار یورو 2020 تبدیل شد. یکی دیگر از هواداران تیم ملی ایتالیا، برخورد کیه لینی با ساکا را روی ساق پای خود تتو کرد:

همچنین بخوانید: شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی با صحنه خطای کیه لینی روی ساکا / عکس هوادار ایتالیا، صحنه خطای کیه لینی روی ساکا را تتو کرد / عکس Caption

 

اخبار داغ 

استوری عاشقانه مهدی قائدی و همسرش بعد از بازی با پرسپولیس + فیلم برترین های قرن با پیروز قربانی: محمد نوازی به حقش نرسید؛ آنقدر قوی بود می گفت همه توپ ها را به من بدهید مصطفی هاشمی، کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال: کسب مدال های بیشتر در المپیک مهم است یا رفتن به جام جهانی؟/ مصاحبه اختصاصی دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) پیرمرد 100 ساله آرژانتینی پس از دیدن تماس شخصی لیونل مسی: نگو که این مسی است! رافائل واران و درخواست جدایی از رئال مادرید؛ او خواهان انتقال به منچستریونایتد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه

مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب تونس، سفیر ایتالیا را به دلیل اعتراض و موضعش در قبال جنگ غزه اخراج کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • گل بوکایو ساکا به تاتنهام (تاتنهام 0-2 آرسنال)
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس