Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با ۱۴ رای موافق با نامگذاری دو خیابان لادن غربی و شرقی در خیابان پیروزی به نام دو خبرنگار فقید خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا موافقت کردند.

در همین راستا محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: دو خیابان لادن غربی و شرقی در خیابان پیروزی به نام دو خبرنگار محیط زیست که اخیرا در حادثه واژگونی اتوبوس در بازدید از دریاچه ارومیه جان خود را از دست دادند یعنی خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو کوچه رو به روی یکدیگر و در نزدیکی منزل این دو خبرنگار است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ریحانه یاسینی مهشاد کریمی شورای شهر تهران نامگذاری خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان