Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@23:51:16 GMT

عجیب‌ترین اتفاق روز؛ المپیک لغو می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۳۴۱۱

عجیب‌ترین اتفاق روز؛ المپیک لغو می‌شود؟

بازی‌های المپیک 2020 با وجود مخالفت‌ مردم ژاپن به خاطر نگرانی از شیوع موج جدید شیوع ویروس کرونا در این کشور، قرار است در تاریخ 23 جولای (اول مرداد) به میزبانی شهر توکیو آغاز شود. در حالی که هنوز این مسابقات آغاز نشده، تست کرونای 71 نفر (ورزشکار و غیرورزشکار) مرتبط با بازی‌های المپیک مثبت بوده که از این بین تست 4 نفر در دهکده بازی‌ها مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توشیرو موتو مدیر اجرایی کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020، امروز (سه‌شنبه) در کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که «آیا هنوز احتمال لغو بازی‌های المپیک وجود دارد؟»، ضمن رد نکردن این احتمال گفت: با توجه به تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا، نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه اتفاقی خواهد افتاد، بنابراین در صورت افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، در این حضوص بحث خواهیم کرد.

وی افزود: ما پیش از این توافق کرده‌ایم که بر اساس وضعیت ویروس کرونا، دوباره مذاکرات پنج جانبه‌ای را تشکیل بدهیم. در این مقطع ممکن است موارد ابتلا به ویروس کرونا افزایش یا کاهش پیدا کند، بنابراین به این فکر خواهیم کرد که در صورت بروز چنین شرایطی چکار باید کنیم.

بازی‌های المپیک 2020 در حالی قرار است پس از یک سال تعویق برگزار شود که شهر توکیو همچنان در وضعیت اضطراری کرونا قرار دارد.

انتظار می‌رود در حدود 11 هزار ورزشکار و د‌ه‌ها هزار مسئول و اهالی رسانه در این بازی‌ها حضور داشته باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو بازی های المپیک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)گزارش داد که تیم پناهندگان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ نشان خاص خود را خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته بین المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که تیم پناهندگان برای نخستین بار در المپیک پاریس نشان خود را خواهد داشت و یک قلب در مرکز پرچم وجود دارد.

حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد! + عکس

در بیانیه IOC آمده است: این نشان همه ما را متحد می‌کند. با وجود اینکه همه ما متفاوت هستیم، اما همه ما مجبور شدیم سفری را طی کنیم تا به جایی که هستیم، برسیم. ورزشکاران نماینده کشور خاصی نیستند، آنها نماینده تیم المپیک پناهندگان هستند. داشتن لوگوی خودمان حس تعلق ایجاد می‌کند و به ما این فرصت را می‌دهد که جمعیتی بالغ بر 100 میلیون نفر را نیز نمایندگی کنیم.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. تیم المپیک پناهندگان شامل 36 ورزشکار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند