Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

دارو.ام اس.ناتوانی

باسلام و احترام

ازتون خواهش می کنم نایاب شدن ناگهانی داروهای MSرو پیگیری کنید ۳ نوع داروی خارجی ام اس داریم ک هیچکدوم گیر نمیاد

قشر بازنشسته

با سلام وخسته نباشید ، قبلا مصوبه ای ازطریق برنامه وبودجه انجام شده که یک رتبه حقوقی درجهت ترمیم حقوق بازنشسته کشوری و لشکری قبل از سال ۹۶ اجرا گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا این موضوع جهت بازنشستگان بعد ازسال ۹۷ هم تسری داده شود تا کمکی به این قشر انجام شود باتشکر.

عدم تحویل خودرو های تحویل فوری کرمان موتور

باعرض سلام من در تاریخ 99/11/07 یک دستگاه خودرو جک جی 4 به موعد تحویل 45 روزه از شرکت کرمان موتور ثبت نام کردم که قرار بود قبل عید هم تحویل بدن که تحویل ندادن الانم وقتی با شماره تلفن 02142724 تماس میگیرم میگن نمیدونیم شاید آخرای شهریور فاکتور بشه خودشم با اینکه نمی تونند ماشین رو تحویل بدن بازم همچنان ثبت نام می کنند خواهشا پیگیری کنید

حقوق عقب افتاده کارکان مجموع وین مارکت

لطفا پیگیر بشیداین شرکت در حال ورشکستگی نباشه دوماه حقوق پرسنل رو عقب انداخته‌اند و از فروردین به بعد بیمه هیچکدام از کارمندهارو واریز نکردند .

چرا تعطیل نکردن

چرا تمام ادارات دولتی رو تعطیل کردن ولی شهید کلاهدوز واقع در جاده قدیم بعد از پل کفش ملی که حدود ۱۰۰۰ تا کارگرو کارمند داررو تعطیل نمی کنند.

تغییر شیوه تحصیل در ارشد پیام نور

با سلام و احترام

ما دانشجويان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور، خواستار امکان تغییر شیوه از پژوهش محور به آموزش محور هستیم.

با توجه به پیگیری های انجام شده از دانشگاه پیام نور مرکزی، نیاز به موافقت وزارت علوم در این رابطه است. لطفا با توجه به آموزش مجازی در طول یک سال و نیم گذشته در این زمینه نهایت همکاری و تعامل را بفرمایید.

گاز سوز نمودن خودروها

با سلام ، لطفا درمورد طرح گاز سوز،نمودن خودروهای شخصی که با پرداخت تسهیلات انجام می شد رسیدگی وپیگیری گردد باتشکر.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده اراک درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: بازنشستگان مطمئن باشند که اراده دولت و مجلس متناسب سازی حقوق بازنشستگان است چرا که هم مجوز قانونی وجود دارد و هم برای آن تامین اعتبار شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه 1403 به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند