Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه اورتون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دنبال تحقیقات پلیس درباره یکی از بازیکنان تیم اصلی این باشگاه فعالیت‌های این بازیکن را به حالت تعلیق درآورده است.

آبی‌های مرسی ساید جزئیات بیشتری درباره این بازیکن یا ماهیت اتهامات و تحقیقات پلیس فاش نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه که شب گذشته منتشر شد آمده است، اورتون تایید می‌کند که این باشگاه به دنبال تحقیقات پلیس فعالیت یک بازیکن خود را به حالت تعلیق درآورده است. این باشگاه به حمایت خود از مقامات درباره این تحقیقات ادامه خواهد داد و اظهار نظر دیگری در این باره نخواهد کرد.
این در حالی است که سخنگوی پلیس کلان شهر منچستر در بیانیه‌ای اعلام کرد، مأموران پلیس روز جمعه ۱۶ جولای مردی را به اتهام آزار و اذیت جنسی یک کودک دستگیر کردند. او با قرار وثیقه آزاد و در انتظار تحقیقات بیشتر است. شایعات حاکی از آن است که مرد یاد شده همان بازیکن اورتون است.

بازیکنان اورتون قرار است فردا (چهارشنبه) برای برگزاری مسابقات دوستانه جام فلوریدا راهی آمریکا شوند تا روز یکشنبه با تیم کلمبیایی میلوناریوس دیدار کنند. در همین چارچوب این تیم سپس سه روز بعد به مصاف یکی از تیم‌های آرسنال یا اینتر میلان خواهد رفت. این دو بازی که در اولاندو برگزار خواهند شد، اولین دیدار‌های رسمی دوستانه رافا بنیتز به عنوان سرمربی جدید اورتون خواهند بود.

بیشتر بخوانید

۵ شاه ماهی نقل و انتقالاتی اروپا در نقل و انتقالات تابستانی ویرا سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس شد منچسترسیتی برای خرید کین سقف تعیین کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو دنیای ورزش اورتون رسوایی اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد