Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حاجی‌پور نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در اردوی تیم‌های ملی کشتی حضور یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رضا حاجی‌پور در دیدار با محمدهادی ساروی فرنگی‌کار وزن 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع آزادکار وزن 125 کیلوگرم اعزامی به المپیک، ضمن آرزوی موفقیت برای آنها مبلغ 500 دلار به همراه یک سکه طلا به این کشتی‌گیران اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر: یکی از بی‌حاشیه‌ترین انتخابی‌های 70 سال اخیر المپیک را داشتیم/ کشتی در برنامه 8 ساله ظرفیت 5 طلای المپیک دارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو المپیک کشتی ایران کشتی کشتی المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو المپیک کشتی ایران کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟