Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با انتشار توئیتی اعلام کرد، ترکیب هیأت رئیسه و رؤسای اکثر کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر ششم مشخص شده و منتخبان به زودی وارد مصادیق انتخاب شهردار خواهند شد.

منتخب مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر اصفهان در این رشته توییت عنوان کرد: ‏مقدمات برای شروع به کار پرقدرت و هم‌افزایی شورای ششم ‎اصفهان به سرعت در حال آماده شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: فراخوان پیشنهاد مصادیق شهردار توسط نخبگان به پایان رسید و فراخوان مردمی بیان ویژگی هم در روزهای پایانی است، منتخبان هم به زودی وارد مصادیق انتخاب شهردار خواهند شد.

تشکیل کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار در شورای ششم

صالحی ابراز داشت: ‏دیروز برای سرعت دادن به روند انتقال رسمی مسؤولیت در زمان مقرر، مقدمات فرآیندهای شورای ششم انجام گرفت؛ بخشی از ترکیب کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه منتخبان مشخص شدند و به دلیل اهمیت مسأله آب و مناطق کم‌برخوردار، قرار شد کمیسیون ویژه‌ای به ریاست آقای نادرالاصلی در شورای ششم شکل بگیرد.

منتخب مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تصمیم منتخبان این بود که پس از استقرار قانونی، با حضور آقایان نورصالحی به عنوان رئیس و قربانی به عنوان نایب رئیس، در کنار آقای سامع برای سمت خزانه‌دار، خانم کلاهدوزان به عنوان منشی و بنده به عنوان سخنگو، هیأت رئیسه آتی شورا ترکیبی از تجربه و جوانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور حجت الاسلام مهروی‌پور در جایگاه رئیس آتی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، آقای میرباقری در کمیسیون شهرسازی، آقای صادقیان در خدمات شهری، آقای فلاح در حمل و نقل و آقای نباتی‌نژاد در مرکز پژوهش‌ها هم نویدی برای روزهای پرانرژی و رو به جلو خواهد بود.

صالحی در پایان عنوان کرد: ‏کار هنوز ادامه دارد اما به واسطه این اتفاق، فرآیند انتخاب شهردار وارد مسیرهای تخصصی کمیسیون‌ها می‌شود تا انتخاب مبتنی بر هدف‌گذاری دقیق، برنامه‌محوری و شاخص‌گذاری تخصصی انجام شود.

به گزارش فارس، به این ترتیب محمد نورصالحی رئیس، ابوالفضل قربانی نائب رئیس، سیدامیر سامع خزانه‌دار، فرزانه کلاهدوزان منشی و علی صالحی سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان خواهند بود و سایر اعضای کمیسیون‌ها نیز در روزهای آینده مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ح۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان شورای ششم علی صالحی سخنگوی شورای شهر اصفهان شورای اسلامی شهر اصفهان هیأت رئیسه کمیسیون ها شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند