Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران در تعطیلات خبر داد.

به گزارش ایسنا، قربانعلی قمی اظهار کرد: در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواست‌های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در ایام تعطیل در دو نوبت کاری صبح و عصر، پاسخگوی تماس‌های مشتریان مخابرات تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه استان تهران از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در تمام روزهای تعطیل نیز همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم تهران و شهرستان‌های استان تهران هستند.

 
مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ثبت درخواست‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از مخابرات منطقه تهران، قمی افزود: مشترکین مخابرات استان تهران می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مخابرات منطقه تهران ارتباط مردمی ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه