Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو کشتی‌گیر کشورمان به دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان راه پیدا کردند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون کشتی، مسابقات روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ساعت ۱۴ امروز (سه‌شنبه) در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم به میدان رفته‌اند که در پایان مسابقات مقدماتی علی خرم‌دل در وزن ۵۱ کیلوگرم و سید حسن اسماعیل‌نژاد در وزن ۷۱ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمدرضا شاکری در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم حسین احمدی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب رحمان اف آلان از قرقیزستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، احمدی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم علی خرم دل در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آدریان سیکورا از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل المان ممدوف از آذربایجان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. خرم دل در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر چیراگ از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار نودیربک جومانازاروف از ازبکستان است.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدرضا شاکری در دور اول مقابل دالگات عبدالکادیروف از روسیه با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری دست یافت وی در دور دوم مقابل سینگ جاسکاران از هند با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، شاکری به گروه بازنده‌ها رفت. وی ابتدا در این گروه به مصاف گابریل اوجوگ از مولداوی می‌رود و در صورت گذر از این حریف در مرحله بعد با گئورگی آبولاشویلی از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا مقابل عبدالرحمن ابراهیم اف از آذربایجان قرار بگیرد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم سیدحسن اسماعیل نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر تچاریس کوگیومتسید از یونان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اسماعیل نژاد در این مرحله رائول کاسو از ایتالیا را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله یرخان بکسلطان اف از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار احمد موسایف از روسیه است.

در وزن ۹۲ کیلوگرم ابوالفضل یاراحمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب گئورگین تریپون از رومانی شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، یاراحمدی حذف شد.

بیشتر بخوانید: کشتی آزاد نوجوانان جهان| راهیابی خرم‌دل و اسماعیل‌نژاد به مرحله نیمه‌نهایی

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی فدراسیون کشتی کشتی آزاد نوجوانان نتیجه ۱۰ بر صفر مرحله نیمه نهایی اسماعیل نژاد دیدار فینال دور دوم کشتی گیر خرم دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند