Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر سید " محمد جمالیان" افزود: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۳۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.
وی بیان داشت: ۱۹۳ نفر از بیماران جدید شناسایی شده نیز به صورت سرپایی بوده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: با احتساب ۲۲۳ مورد ابتلای جدید، تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۶۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.
جمالیان بیان داشت: در این بازه زمانی پنج مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده که بر این اساس تعداد فوتی‌ها به ۲ هزار و ۲۱۵ نفر رسید.
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شناسایی و برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در این شهرستان خبر داد.

محمد توحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی، یک باب منزل که در آن فردی بدون مجوزهای علمی و قانونی مبادرت به ارائه خدمات طب سنتی(حجامت و زالو درمانی) می‌کرد، شناسایی شد.

وی با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در شناسایی مراکز غیرمجاز درمانی و مداخله‌گر افزود: در پی دریافت گزارش شهروندی، کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت از منزل مذکور واقع در محدوده میدان آزادی بازدید و صحت موضوع گزارش شده را تأیید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: مدیر و کارشناسان نظارت بر درمان در معیت نماینده حقوقی و نماینده بازرسی دانشگاه و نیروهای پلیس امنیت اخلاقی و انتظامی با حضور در منزل فوق، وسایل و ملزومات غیرمجاز موجود در محل را ضبط کرده و فرد مداخله‌گر برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از دقت نظر شهروندانی که با مشاهده تخلفات حوزه درمان، موارد را گزارش می‌کنند، یادآور شد: گزارش‌های مردمی کمک شایانی در شناسایی متخلفین و پیشگیری از مداخلات درمانی خواهد بود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی