Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در حال فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری مزایده جهت انتخاب کارگزار بعدی است

به گزارش طرفداری، برای انتخاب کارگزار بعدی باشگاه پرسپولیس بی شک مزایده برگزار می شود.

در حالی که طی چند سال اخیر هیچ مزایده ای برای انتخاب اسپانسر و کارگزار باشگاه پرسپولیس برگزار نشده، سمیعی تاکید دارد این بار نباید این اتفاق رخ ندهد و کارگزار بعدی حتما باید با مزایده مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که البته با توجه به دولتی بودن باشگاه و پروسه ای که باید برگزار شود، طولانی است. اما سمیعی تاکید به برگزاری مزایده دارد تا مثل سال های قبل حرف و حدیثی وجود نداشته باشد.

پیش بینی می شود پس از فسخ قرارداد رسمی باشگاه با کارگزار فعلی که طی چند روز آینده صورت می گیرد، مراحل لازم برای برگزاری مزایده انجام می شود تا باشگاه پرسپولیس کارگزار بعدی را شناخته و معرفی کند. شنیده ها حاکی از این است این پروسه چیزی حدود 40 روز زمان خواهد بود.

به نظر می رسد با توجه به زمانی که طی می شود، باشگاه قادر به پرداخت بدهی کالدرون از طریق کارگزار نیست و سرخ ها باید چاره دیگری را در پیش بگیرند.

 

بیشتر بخوانید:

پافشاری جعفر سمیعی به برگزاری مزایده برای انتخاب کارگزار

پرسپولیس و کارگزار این هفته فسخ می کنند

 

اخبار داغ 

استوری عاشقانه مهدی قائدی و همسرش بعد از بازی با پرسپولیس + فیلم برترین های قرن با پیروز قربانی: محمد نوازی به حقش نرسید؛ آنقدر قوی بود می گفت همه توپ ها را به من بدهید مصطفی هاشمی، کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال: کسب مدال های بیشتر در المپیک مهم است یا رفتن به جام جهانی؟/ مصاحبه اختصاصی دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) پیرمرد 100 ساله آرژانتینی پس از دیدن تماس شخصی لیونل مسی: نگو که این مسی است! رافائل واران و درخواست جدایی از رئال مادرید؛ او خواهان انتقال به منچستریونایتد است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کارگزار بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

رسانه باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته است: «سایه‌ها می‌گویند خورشید این نزدیکی‌هاست.»

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند