Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@22:20:51 GMT

افزایش قیمت طلا و سکه علی رغم تعطیلی بازار

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۴۵۲۹

افزایش قیمت طلا و سکه علی رغم تعطیلی بازار

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با رشد 80 هزار تومانی قیمت مواجه بود و با نرخ ۱۰ میلیون و 600 هزار تومان فروخته می‌شود.

وی ادامه داد: امروز نرخ اونس جهانی با افت قیمت مواجه شد اما در بازارهای داخلی شاهد افزایش قیمت ها هستیم که نشان دهنده نابسامانی وضعیت عرضه و تقاضا در بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدولی افزود: امروز قیمت هر قطعه سکه 80 هزار تومان و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 6 هزار تومان نسبت به اواخر روز گذشته افزایش پیدا کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و 54 هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و 600 هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و 450 هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و 400 هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازارهای داخلی معامله شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1103864 برچسب‌ها قیمت طلا قیمت سکه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلی بازار طلا، ارز و سکه همچنان مشاهده می‌شود که نرخ‌گذاری دلار در برخی از کانال‌های تلگرامی ادامه دارد به طوری که قیمت دلار در این کانال‌ها از صبح امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) با نوسان قیمت همراه بوده است.

بنابراین گزارش، باید اشاره کرد که قیمت دلار با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما از هفته گذشته تاکنون روند کاهشی به خود گرفته؛ طوری که با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریدار و فروشی در این بازار نیست.

طبق گفته‌ها، ثبات و آرامش در بازار ارز آزاد حاکم اما نرخ‌گذاری کانال‌های تلگرامی همچنان گریبان‌گیر این بازار است و بدون توجه به تعطیلی بازارها، هم‌اکنون در این کانال‌ها دلار به ۶۱ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

کد خبر 6096245 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟