Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهنام بازیار رئیس اداره بهزیستی باشت گفت: این تعداد تسهیلات اشتغال به ۴۳ تن از مددجویان زیرپوشش بهزیستی باشت پرداخت شده است.

بازیار افزود: پرداخت ۵۰ میلیون ریال کمک هزینه استاد شاگردی به ۲ تن از مددجویان زیرپوشش از دیگر خدمات حوزه اشتغال بهزیستی این شهرستان از پارسال تاکنون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: همچنین ۷۰ میلیون ریال کمک هزینه موردی برای انجام کارهای ضروری به ۱۳ تن از مددجویان زیرپوشش این نهاد در شهرستان پرداخت شده است.

بازیار تاکید کرد: از پارسال تاکنون حدود پنج میلیارد ریال کمک هزینه شامل بلاعوض مسکن و ازدواج،خرید،انشعاب های آب،برق،گاز و پروانه ساختمان به مددجویان زیرپوشش بهزیستی باشت پرداخت شده است. 

او عنوان کرد: از پارسال تاکنون ۴۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض مسکن،۱۰۰ میلیون ریال کمک هزینه معیشتی،یک میلیارد و۴۲۰ میلیون ریال انشعاب برق به ۱۲ تن،۶۷۰ میلیون ریال برای انشعاب آب وفاضلاب به ۱۸ تن،۲۲۰میلیون ریال به ۱۶ تن برای انشعاب گاز و یک میلیارد و۹۸۰ میلیون ریال برای هزینه پروانه ساختمانی به مددجویان باشتی پرداخت شده است.

بازیار تصریح کرد: در این مدت همچنین حدود ۳۱۰ میلیون ریال در حوزه پیشگیری در قالب یاری برگ مشاوره،یاری برگ مراکز ترک اعتیاد ،کارگاه های آموزش خانواده و مهارت های زندگی و همچنین طرح تنبلی چشم کودکان باشتی پرداخت یا هزینه شده است.

او افزود: هم اکنون ۹۷۶ مددجوی حوزه توانبخشی و ۵۸۵ مددجوی حوزه امور اجتماعی زیر پوشش حمایت های بهزیستی باشت هستند.

شهرستان باشت با ۲۲ هزار تن جمعیت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بهزیستی مددجویان بهزیستی مددجویان زیرپوشش میلیون ریال کمک پرداخت شده ریال کمک هزینه بهزیستی باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران

امام جمعه باشت از جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که یک موشک را به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، صبح امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مختلف مردم در شهر باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهر باشت در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است آن سه منزل قلب پدر و مادر، معرکه شهادت و آغوش پروردگار است.

وی افزود: شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده و جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

گنجه‌ای گفت: در کتب تاریخی از پهناور بودن شهرستان باشت سخن به میان آمده‌است، این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش طول دارد و منطقه خان‌احمد باشت مسیر عبور امام رضا (ع)، است و من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

وی با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه باشت در پایان از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواستی داشت و گفت: سردار شهید مهدی درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشک دریایی بود، درخواست من این است که موشکی یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

کد خبر 750004

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه